Genesis Krypton 700

Bardzo kolorowa mysz

Więcej...

Genesis Vanad 750

Mouse bungee godny uwagi

Więcej...

DOD LS475W

Wideorejestrator samochodowy z GPS

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Virgin Galactic kończy etap testów konstrukcji VSS Unity

  • Opublikowano: poniedziałek, 07, sierpień 2017 06:48
VSS Unity

Z każdym dniem nasze plany podboju kosmosu są coraz bliższe realizacji. Projekty, które mają na celu zbudowanie różnego rodzaju pojazdów latających na orbitę i w głęboką przestrzeń są coraz bardziej zaawansowane. Ostatnio VSS Unity, czyli SpaceShip Two budowany przez Virgin Galactic zakończył swój szósty już test lotu.

Tańszy i wydajniejszy sposób zamiany CO2 na paliwo

  • Opublikowano: piątek, 04, sierpień 2017 06:34
Tańszy i wydajniejszy sposób zamiany CO2 na paliwo

Zanim ostatecznie przejdziemy z konwencjonalnego paliwa na ekologiczne, minie trochę czasu. Nie oznacza to jednak, że naukowcy nie zastanawiają się jak to tradycyjne paliwo wyprodukować korzystając z dostępnych dziś surowców. Od dawna też pracują nad procesem zamiany dwutlenku węgla na paliwo. I wiedzą już jak to zrobić, szukają tylko bardziej optymalnych metod.

Pierwsze testy Hyperloop One zaliczone

  • Opublikowano: czwartek, 03, sierpień 2017 06:18
Hyperloop One

Zaledwie kilka tygodni temu specjaliści z Hyperloop One chwalili się postępem prac nad swoim projektem mającym połączyć amerykańskie miasta szybkim środkiem transportu, a teraz chwalą się pierwszym udanym testem kapsuły XP-1.

SI Panasonica wyczuwa zmęczenie kierowcy

  • Opublikowano: środa, 02, sierpień 2017 06:50
Kokpit samochodu ze Sztuczną Inteligencją Panasonica

Dopóki masowo na drogach nie pojawią się pojazdy autonomiczne, to człowiek będzie odpowiedzialny za ich prowadzenie i za bezpieczeństwo na drodze. A ponieważ jesteśmy istotami niedoskonałymi, które na szczęście zdają sobie z tego sprawę, staramy się na różne sposoby zadbać o to, by człowiek nie popełniał błędów i nie powodował wypadków. Jedną z przyczyn jest zmęczenie kierowcy, który w takim stanie traci czujność i refleks. Panasonic przy użyciu swojej Sztucznej Inteligencji, chce chronić kierowców przed takimi sytuacjami.

Test myszki dla graczy Cooler Master MasterMouse S

  • Opublikowano: środa, 02, sierpień 2017 05:34
Cooler Master MasterMouse S

Mam wrażenie, że myszki, klawiatury i słuchawki dla graczy to najczęściej projektowane i produkowane akcesoria. Widać to po tym, jak często w sklepach pojawiają się nowe modele. Jakiś czas temu pojawiła się mysz Cooler Master MasterMouse S, ale czy faktycznie zasługuje na tak górnolotną nazwę? Czy faktycznie jest ona "master"? Spróbuję odpowiedzieć na to pytanie w tym tekście.

Chińscy naukowcy stworzyli największy wirtualny świat

  • Opublikowano: wtorek, 01, sierpień 2017 06:48
Chiński wirtualny kosmos

Wygenerowanie cyfrowego świata nie jest trudne co udowodnili nam już dawno developerzy produkujący gry. Do tej pory dla mnie największym takim światem był ten, który stworzyło studio CCP Games w grze Eve Online. Kto grał wie, że wielkość przedstawionego tam wirtualnego świata trudno pobić. Nie twierdzę jednak, że jest to największy świat wygenerowany cyfrowo. Od niedawna rekord w kreacji największego wirtualnego świata należy do Chińczyków.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube