IRISNotes Air 3

Długopis cyfrowy ułatwia życie

Więcej...

Logitech K400 Plus TV

Klawiatura do telewizora...

Więcej...

TP-LINK Archer C5400

Router jak Stonehenge

Więcej...

Natec Turbot

Klawiatura dedykowana Smart TV

Więcej...

Lioncast LK300 RGB

Mechaniczna klawiatura z pełnym podświetleniem

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Gwiezdne wojny pomogą analizować duże bazy danych

  • Opublikowano: czwartek, 11, luty 2016 07:49
Mapa Gwiezdnych wojen

Na przestrzeni lat, od pierwszej premiery Gwiezdnych wojen, powstało wiele grafik przedstawiających uniwersum stworzone przez Georga Lucasa. Nikt jednak do tej pory do stworzenia mapy nie zaprzągł komputera. Pierwszymi, którzy w ten sposób zasymulowali wyglad galaktyki byli naukowcy ze Szwajcarii.

Hoverboard dla tych co lubią nowości i nie patrzą na cenę

  • Opublikowano: środa, 10, luty 2016 13:55
ArcaBoard

Każdy kto oglądał Powrót do przyszłości, zwłaszcza drugą część, chciałby jak Marty McFly popisywać się umiejętnością jazdy na deskorolce. Wyszczególniłem drugą część, ponieważ to tam zaprezentowano deski, które unosiły się na poduszce powietrznej, a takie właśnie deski są już dziś dostępne. I ich ceny są niższe niż kilka miesięcy temu.

Test myszki dla graczy Ravcore Cyclone

  • Opublikowano: środa, 10, luty 2016 06:42
Myszka Ravcore Cyclone

Kiedy firma Ravcore debiutowała na polskim rynku wprowadziła do sklepów kilka produktów: myszkę Tempest, klawiatury Hurricane i Blade oraz słuchawki Zen. Bardzo szybko dołączyła do nich kolejna myszka Cyclone, którą Wam dziś przedstawiam.

Robot z drukarki 3D wykorzystujący kamuflaż

  • Opublikowano: wtorek, 09, luty 2016 14:48
Kamuflaż

Zdolność kameleona do dopasowywania się do otoczenia, to coś co zawsze fascynowało naukowców. I niejeden z nich brał się za bary z technologia, by na wzór kameleona stworzyć urządzenie pozwalające na ukrycie człowieka lub przedmiotu. I chociaż wciąż technologia nie daje nam na to szans, to jednak powoli ustępuje.

Eyeriss pozwoli wykorzystać sieci neuronowe w smartfonach

  • Opublikowano: wtorek, 09, luty 2016 07:13
Sztuczna Inteligencja

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego w urządzeniach mobilnych nie zastosowano jeszcze sieci neuronowych? Pisałem niedawno, że powoli zmierzamy w tym kierunku, biorąc jednak pod uwagę prędkość rozwoju technologicznego smartfonów i tabletów, już dawno sieci neuronowe powinny wspierać nas podczas obsługi tych urządzeń. Jednak taka sieć wymaga sporej mocy obliczeniowej, a tym samym procesora, który w czasie pracy zużywa sporo energii. W przypadku tabletów i smartfonów spowodowałoby ich krótką, bardzo krótką pracę. Jest jednak nadzieja...

Jednoatomowy przełącznik

  • Opublikowano: poniedziałek, 08, luty 2016 09:07
Atomowy przełącznik

Cały czas dążymy do tego, żeby produkować jak najmniejsze urządzenia. W tym celu miniaturyzowane są układy logiczne, ścieżki połączeniowe i inne elementy stosowane w elektronice. Zmniejszanie rozmiarów nie minęło również przełączników, a ostatnie prace doprowadziły do sprowadzenia tych elementów do poziomu atomów.

Google chce ładować pojazdy autonomiczne bezprzewodowo

  • Opublikowano: poniedziałek, 08, luty 2016 07:16
Bezprzewodowe ładowanie samochodu

Największą bolączką dzisiejszych urządzeń mobilnych jest ich krótka żywotność na baterii. Każdy z nas denerwuje się, gdy po jednym dniu smartfon lub tablet rozładowuje się uniemożliwiając korzystanie z niego właśnie wtedy, gdy jest to konieczne. Radzimy sobie z tym poprzez częste ładowanie z sieci lub noszenie power banków, ale najbardziej pożądane byłoby ciągłe doładowywanie baterii np. bezprzewodowo. I wbrew pozorom to jest możliwe.

Cisco wyda 1.4 miliarda dolarów na Internet rzeczy

  • Opublikowano: czwartek, 04, luty 2016 21:07
Cisco logo

Internet rzeczy to coś, co powstało całkiem niedawno, ale co cieszy się bardzo dużą popularnością. Jest to nic innego jak bezprzewodowa komunikacja z takimi urządzeniami jak pralka czy lodówka. Dzięki niej będąc np. w sklepie możemy sprawdzić zawartość lodówki i zamówić tylko to co jest nam potrzebne. I na takie rozwiązania, Cisco chce wydać 1.4 miliarda dolarów.

Microsoft Band 2 z lepszą baterią

  • Opublikowano: czwartek, 04, luty 2016 07:32
Microsoft Band 2

Większość uprawiających dziś sport osób w ten czy inny sposób kontroluje swoją aktywność. Jedni robią to tylko przez aplikacje na smartfonach, inni korzystają z opasek, które rozszerzają zakres funkcjonalny tych programów. To co jest w nich ważne (jak i w większości dzisiejszych urządzeń mobilnych) to wytrzymałość baterii. I na to postanowił zwrócić uwagę Microsoft wypuszczając drugą generację Microsoft Band.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube