Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Alcatel Vision - gogle VR nie potrzebujące smartfona ani komputera

Alcatel Vision

Wiele dotychczas zaprezentowanych gogli VR wymaga albo smartfona albo komputera. Bardzo niewiele, jest samodzielnym zestawem, który może przenieść użytkownika w wirtualny świat. Jednym z takich zestawów jest model pokazany przez firmę Alcatel.

Miesiąc temu podobny projekt - Alloy - zapowiedział Intel, również mniej znana firma Sulon chce coś takiego zaproponować fanom wirtualnej rzeczywistości, ale to Alcatel jest tym pierwszym, który pokazał coś takiego.
Vision, bo tak nazywa się zestaw VR Alcatela, przypomina trochę hełm pilota myśliwca. Zamiast pasów przytrzymujących wizjer do głowy zastosowano w nim specjalną klamrę, która dociska okular do głowy - z przodu jest okular, z tyłu uchwyt dociskowy, w którym zamontowano akumulator o pojemności 3.000 mAh. Dzięki temu ciężar jest równomiernie rozłożony nie nadwyrężając mięśni szyi. Na prawym boku umieszczono touchpad, a na górnej krawędzi przycisk zasilania. Na lewym boku gogli umieszczono przyciski regulujące głośność. Z tyłu umieszczono gniazdo audio, do którego można podłączyć słuchawki.
Vision nie korzysta z ekranu smartfona, trzeba więc było wyposażyć go w samodzielny wyświetlacz. Producent zdecydował się na parę 3.8" AMOLED-ów, które oferują rozdzielczość 1080x1020. Procesor, który obsługuje gogle ma osiem rdzeni. Wspiera go 3 GM pamięci RAM, a pliki możemy przechowywać na wbudowanym dysku o pojemności 32GB. Oczywiście gogle wyposażono w Bluetooth, WiFi LTE, akcelerometr, czujniki żyroskopowe i zbliżeniowe. Na baterii, może pracować przez 3 godziny.
Dokładna cena Vision nie jest jeszcze znana ale szacuje się, że będzie ona na poziomie 500-600 dolarów. Jednak to, czy zdobędzie popularność zależy przede wszystkim od tego, jak wiele programów VR będzie dostępnych. Na razie zdecydowanie pod tym kątem przoduje Samsung. Na pewno jednak to, że jest to urządzenie nie potrzebujące smartfona czy komputera, jest dużym plusem.
Alcatel wprowadzi swoje gogle na rynek jeszcze w tym roku - do Chin. Do USA trafi na początku 2017 roku, a do Europy... zapewne też w 2017 roku.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube