Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Plaster z grafenu pomoże monitorować poziom cukru we krwi

Plaster z grafenu

Grafen - materiał na bazie węgla o grubości jednego atomu doczekał się praktycznego zastosowania. Plastry wykonane z tego materiału mogą pomóc monitorować poziom cukru we krwi.

Prototyp plastra opracował Dae-Hyeong Kim wraz z zespołem naukowców z Seoul National University. Jednoatomowa struktura węgla współpracuje ze złotem i czujnikami, które mogą analizować zmianę temperatury i składu chemicznego potu. Mikroskopijny moduł komunikacyjny łączy się z aplikacją na smartfonie, która zbiera i analizuje dane. Jeśli aplikacja wywnioskuje, że trzeba podać lek program obliczy dawkę tego co trzeba sobie zaaplikować. Na tej podstawie umieszczony w plastrze dozownik wstrzyknie do organizmu lek.
Rozwiązanie zaprezentowane przez Koreańczyków może wielu osobom uratować życie, wymaga jednak jeszcze dopracowania. Na razie czujniki reagują na temperaturę 40.5 stopni Celsjusza, co powoduje, że plaster można stosować w tropikach, a nie w "normalnych" krajach. Z drugiej strony, dozownik zawiera zbyt małą ilość leku by osoba dorosła była w pełni bezpieczna. Naukowcy pracują nad tym by zwiększyć ilość leku, nie zwiększając zanadto wielkości plastra i jednocześnie nad tym, by nie wyposażać go w zbyt wiele igieł.
Plaster ma też inną zaletę - można go wykorzystać np. jako tatuaż

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube