Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Kartonowe okulary Google VR już w sprzedaży

Okular Google VR

Kartonowy okular do rzeczywistości wirtualnej zaprojektowany przez Google jest już dostępny w sprzedaży w Google Store. Wcześniej firma zapowiadała, że będzie je sprzedawać za pośrednictwem osób trzecich - jak widać zmieniła zdanie.

Okular oferowany jest w cenie 15$ (lub 25$ za 2 sztuki) ale tylko tam gdzie jest dostępny sklep Google. W naszym kraju niestety możemy jedynie za pośrednictwem Google Play nabyć aplikacje współpracujące z Google Cardboard.
Kartonowy zestaw do rzeczywistości wirtualnej to oczywiście nie to samo co Oculus Rift, ale dla wielu osób może to być tani sposób na sprawdzenie o co chodzi z tą wirtualną rzeczywistością, o której tyle się mówi.
Tymczasem Razer ujawnił, że na jego zestaw przygotowany wspólnie z OSVR trafia już niedługo pierwsze gry przygotowane w technologii VR. Będą to:
- klasyki Valve: Half-Life 2 i Team Fortress 2
- symulator kosmiczny: Elite: Dangerous
- symulator wyścigów samochoowych: Live for Speed
Od tych gier odstaje trochę shooter zatytułowany Spermination (przyznacie sami, że nazwa jest co najmniej dziwna).
Powyższe tytuły mają trafić do sprzedaży razem z zestawem OSVR, ale.... jest raczej wątpliwe, że 300$ które będziemy musieli na niego wydać obejmie również któryś z powyższych tytułów. Na razie wszystko wskazuje na to, że gry będą sprzedawane osobno i nie będą oferowane w cenie okularu. Niemniej to pierwsza konkretna informacja na temat gier VR, które mają trafić na rynek.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube