Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Cena detaliczna komputerów współpracujących z Oculus Rift jest już znana

Już niedługo pierwsze okulary do wirtualnej rzeczywistości trafią na rynek detaliczny. Wiele osób zastanawiało się jak mocne będą musiały być komputery, które obsłużą programy do wirtualnej rzeczywistości. Dziś wiadomo, ile będą kosztować.

Do tej pory w sieci krążyła informacja, że za komputer zdolny do obsługi Oculus Rift trzeba będzie zapłacić ok 1.500$. To oczywiście trochę drogo, ale z drugiej strony wirtualna rzeczywistość to już nie byle co.
Podczas konferencji, na której przedstawiono Oculus Connect, okazało się, że jest już kilku producentów, którzy mają już dla Oculusa gotowe komputery. Każdy z nich może bez problemów obsłużyć zestaw Oculus Rift. I uwaga! Cena każdego nich jest poniżej 1.000$. Przyznam, że spodziewałem się znacznie większej kwoty. Taka cena może oznaczać, że Oculus Rift nie ma wielkich wymagań, dzięki czemu faktycznie może być w zasięgu każdego.
Do tej pory produkcję komputerów "Oculus Ready" potwierdziły takie firmy jak" Asus, Dell i Alienware. Przedstawiciele tych firm przyznali, że okulary VR nie mają wielkich wymagań. Ponieważ w 2016 roku do kin mają trafić pierwsze egzemplarze konsumenckich wersji Oculus Rift, jest szansa, że już w przyszłym roku można będzie skompletować swój własny zestaw.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube