Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

eGracze na dopingu?

eSport to chyba najbardziej dynamicznie rozwijająca się dziedzina sportu w ciągu ostatnich kilku lat. i oczywiście jak to w sporcie bywa, idą za tym duże, naprawdę duże pieniądze. A skoro są duże pieniądze, to są też duże nadzieje na wygrane. I pojawiają się nadużycia... Zarządzający ligami esportowymi zastanawiają się nad wprowadzeniem przepisów umożliwiających badanie graczy pod kątem środków dopingujących, tak jak to jest w przypadku innych dyscyplin sportowych.

Badania antydopingowe są normalnym działaniem w takich dyscyplinach jak boks, tenis, golf. ma to oczywiście sens, bo graczy na środkach zwiększających wydajność mają nieuczciwą przewagę na tymi, którzy takich używek nie biorą. I oczywiście nie jest to zgodne z duchem rywalizacji sportowej - fair play.
Biorąc pod uwagę wysiłek jaki wkładają gracze, którzy konkurują w grach wideo w wielkich ligach, jest tylko kwestią czasu kiedy sędziowie zaczną egzekwować konieczność poddania się badaniom antydopingowym. Oczywiście nie chodzi tu o leki zwiększające siłę czy wydolność płuc. Chodzi raczej o Adderall, środek farmaceutyczny stosowany jako lek pomocniczy w leczeniu nadpobudliwości psychoruchowej i zaburzeń uwagi (ADHD). Jest on również zażywany nielegalnie (w celach nieleczniczych) przez sportowców jako środek dopingujący.
Poniekąd jest to pokłosie wywiadu, który udzielił Kory "Semphis" Friesen, profesjonalny gracz Counter-Strike, w którym ujawnił, że on i jego zespół brali Adderall podczas ostatniego turnieju w Polsce. To właśnie organizator zawodów Electronic Sports League ogłosił, że rozpocznie testowanie zawodników na obecność nielegalnych substancji w organizmie. Chociaż nie poinformował jeszcze, jak zamierza to robić.
Szkoda, że również do tego sportu docierają złe nawyki z innych dyscyplin.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube