Audictus Creator

Słuchawki łatwe do transportu

Więcej...

Lenovo Yoga 530

Notebook i tablet w jednym

Więcej...

Audictus Endorphine

Prawdziwa przyjemność ze słuchania

Więcej...

Netatmo Wheather Station

Stacja pogodowa o dużych możliwościach

Więcej...

Audictus Dreamer

Słuchawki do każdej muzyki

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

VR wkracza na rynek reklam

Nike to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek na świecie. Jednym z jej "ambasadorów" jest brazylijski piłkarz Neymar Jr. Można go spotkać zarówno na okładach takich gier jak Pro Evolution Soccer 2016, jak również w filmach reklamowych. Z uwagi na to, że tradycyjna reklama filmowa, staje się już nie wystarczająca, właściciel marki Nike postanowił wykorzystać wirtualną rzeczywistość.

Reklama, w której zastosowano wirtualną rzeczywistość dotyczy butów piłkarskich Hypervenom Phantom II. Każdy kto spróbuje tej reklamy ma szansę wejść w buty jako Neymare. Jako ten piłkarz możemy przechwytywać piłkę, dryblować, wymijać obrońców i oczywiście strzelać gole. Żeby "pobawić się" w tej reklamie trzeba się wyposażyć w zestaw Google Cardboard, chociaż można też spróbować pobawić się filmem na YouTube w trybie 360 stopni.

googlecardboard

Czy wykorzystanie VR w reklamie to przełom? Osobiście raczej w to wątpię, bo nie widzę sensu kupowania zestawu do wirtualnej rzeczywistości tylko po to, by móc oglądać reklamy. Na pewno jest to jednak krok w kierunku projektowania reklam dostępnych w grach i programach VR. A ponieważ Oculus Rift rozpoczął trend w kierunku wirtualnej rzeczywistości i jest coraz więcej zestawów do oglądania świata w technologii VR, będzie coraz więcej programów pozwalających przemierzać takie wirtualne światy. Według mnie większe prawdopodbieństwo wykorzystania w reklamie ma AR (rzeczywistość rozszerzona) - nakierowujesz smartfona na określoną rzecz i ... masz na ekranie całkiem coś innego. Myślę, że w tym kierunku będzie zmierzać reklama. A Nike i Neymar... cóż, ktoś na pewno się tym zabawią, ale czy do tego wrócą? Czy zapamiętają to jako reklamę butów, czy jako możliwość wcielenia się w sławnego piłkarza?

Przykład trybu 360 stopni na YT:

Znajdziesz mnie:

Subscribe on YouTube