Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test opaski MyKronoz ZeFit 4HR

  • Opublikowano: niedziela, 11, marzec 2018 06:10
  • 11 Mar

Podsumowanie

Producent po raz kolejny pokazał, że liczą się dla niego dwie rzeczy: wygląd i funkcjonalność. Doskonale potrafi połączyć te dwie rzeczy, oferując coś, co nie tylko prezentuje się elegancko i solidnie, ale i oferuje dużą funkcjonalność. Jednak, chociaż naładowanie baterii opaski nie zajmuje dużo czasu, to jednak jej żywotność w przypadku użytkowania przez aktywną osobę w mojej opinii jest trochę za krótka.
ZeFit 4HR można dziś kupić za ok. 220-260 złotych (opaska dostępna jest w różnych kolorach), w zależności od sklepu. Cena nie należy do najmniejszych, ale też to, co oferuje MyKronoz to nie byle co. Swoją funkcjonalnością oprogramowania przewyższa wiele innych podobnych produktów. Na pewno jest to ciekawy gadżet, nie dla profesjonalistów chcących mierzyć swoją aktywność, ale amatorów, którzy chcą oszacować pokonane dystanse, spalone kalorie i przy okazji porównać to z rytmem pracy serca.

Plusy Minusy

Wysoka jakość wykonania
Długi czas pracy na baterii
Wodoodporna konstrukcja
Duże możliwości konfiguracyjne

Niedokładne liczenie kroków
Mało wygodna synchronizacja

opaska mykronoz zefit 4hr 11 20180309 1351581141

 Jeden z ekranów MyKronoz ZeFit 4HR

Moja ocena:

 robot blogotech ocena 4

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube