Tribe Gwiezdne wojny Pop Darth Vader

Słuchawki dla fanów Gwiezdnych wojen

Więcej...

Sennheiser IE 800 S

Słuchawki dla smakoszy

Więcej...

Sennheiser GSP 600

Gamingowe słuchawki dla wymagających

Więcej...

Natec Firefly Pro

Lampka inna niż reszta

Więcej...

Sennheiser Momentum Free In-Ear Wireless

Świetne, rewelacyjne, niesamowite

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test bezprzewodowej klawiatury Natec Turbot

  • Opublikowano: środa, 06, grudzień 2017 05:59
  • 06 Gru

Spis treści

Jak to działa

Klawiaturę przetestowałem na dwóch platformach sprzętowych. Jedną z nich był notebook Dell Vostro, a drugą Natec Extreme Media Smart TV Dongle HD242 podłączony do monitora LG Scarlet 32LG6000, który jest na tyle starym modelem, że nie posiada systemu TV Smart. Za to dongle ma gniazdo USB, do którego bez problemów mogłem podłączyć mikronadajnik WiFi. W obu przypadkach łączność pomiędzy Turbotem a nadajnikiem była nawiązywana bez problemów. Oba systemy – Windows 10 i Android 4.4 – rozpoznały nadajnik umożliwiając korzystanie z klawiatury. Komunikacja pomiędzy elementami zestawu działała bez zarzutu na odległość 6-7 metrów, chociaż łącze działało też sprawnie nawet, gdy wszedłem na drugi poziom mieszkania i oddaliłem się na większą odległość. Chociaż nie widziałem ekranu miałem informację od „reszty zespołu testowego”, że wszystko działa poprawnie.

natec turbot slim touchpad do smart tv 6 20171204 1905881918

Układ klawiszy w Natec Turbot

Klawiatura Nateca spisywała się dobrze. Mała i sztywna konstrukcja zapewnia duża wygodę podczas korzystania z niej. Zwłaszcza, że takiej klawiatury używa się w siedząc w fotelu, na sofie lub na podłodze – na pewno, nie przy biurku. Jedyną wadą jest brak podświetlenia, co jest problemem w przypadku korzystania z Turbota w zaciemnionym pokoju. Za to klawisze i touchpad działają dobrze. Korzystanie z klawiatury ze Smart TV (nawet, jeśli jest tam tylko Android, a nie jakiś dedykowany system) jest znacznie wygodniejsze w porównaniu do np. wymienionych na początku kontrolerów.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube