ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test klawiatury Genesis Rhod 220

  • Opublikowano: środa, 04, październik 2017 04:20
  • 04 Paź

Przejdźmy więc do użytkowania.

Jak już wspomniałem wcześniej, Rhod 220 ma wysokie przyciski, podobne do tych, które można spotkać w klawiaturach mechanicznych. Modele membranowe, z którymi miałem do tej pory do czynienia miały jednak niżej osadzone klawisze. W tym przypadku wysokość to nie jedyne podobieństwo. Również ich działanie jest podobne – działają równie sztywno i mechanicznie.

klawiatura genesis rhod 220 4 20171002 2081884020

Przyciski w tej klawiaturze wystają wysoko

W przeciwieństwie do innych klawiatur dla graczy, ta niestety nie ma żadnego oprogramowania, które pozwalałoby dostosować jej działanie do własnych wymagań. Z drugiej strony ten model nie ma zbyt wielu dodatkowych przycisków. Nie ma więc tutaj tego, czego gracze tak naprawdę oczekują – dużej uniwersalności i możliwości dostosowana do swoich preferencji.
Podpórka na nadgarstki jest niewielka, ale to już kwestia indywidualnych upodobań. Ja wolę, gdy jest ona trochę większa. Jej wielkość ma wpływ na komfort użytkowania – zmęczenie nadgarstków itp. Ale jak wspomniałem to już odczucia czysto subiektywne.

klawiatura genesis rhod 220 7 20171002 1318251479

Przyciski medialne nad klawiszami funkcyjnymi

Nie oznacza to jednak, że klawiatura jest słaba. Przyciski działają bez zarzutu, pewnie i skutecznie. Skok przełączników membranowych jest spory – ok. 0.5 cm – trzeba więc pewnie uderzać w klawisze. Z Rhod 220 korzysta się tak samo jak z każdej innej, niezbyt zaawansowanej funkcjonalnie klawiatury.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube