Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test klawiatury Gigabyte Aivia Osmium

  • Opublikowano: środa, 07, sierpień 2013 16:47
  • 07 Sie

Dawno już nie miałem klawiatury, zwłaszcza takiej która jest dedykowana graczom. Do takich właśnie należy model Aivia Osmium, który trafił w moje ręce. I od razu zaskoczył. Większego pudełka na klawiaturę jeszcze nie widziałem. Nie wytrzymałem i zmierzyłem je miarką (545x360x70 mm), bo aż trudno uwierzyć, by zwykła klawiatura (no może nie taka zwykła) potrzebowała tyle miejsca. A jednak! 

Po otwarciu opakowania, które oczywiście jest kolorowe i prezentuje praktycznie wszystkie najlepsze cechy Osmium, okazało się że klawiatura faktycznie wymaga sporo miejsca. Umieszczona w bezpiecznej piance, zapewniającej jej komfort .. ee, bezpieczny transport, również ma spore rozmiary. Obok niej umieszczono kluczyk i cztery klawisze, które możemy sobie wymienić w klawiaturze. Mają one specyficzne nadruki, które pozwolą je szybko odnaleźć w czasie eksploracji (czyli walki) w wirtualnych światach.

klawiatura gigabyte aivia osmium 1 20130807 1121168263
Od razu też rzuca się w oczy nietypowy element w takim urządzeniu - dwie obrotowe rolki w górnej części klawiatury. Ale nie tylko te pokrętła są elementem, który zwraca uwagę. Sporych rozmiarów podkładka pod nadgarstki i przewód, gruby, solidny … Klawiaturę też zmierzyłem, ma ok. 454 mm szerokości oraz 257 mm długości.

klawiatura gigabyte aivia osmium 11 20130807 1717305851

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube