ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test power banku ADATA P20100

  • Opublikowano: środa, 06, czerwiec 2018 05:01
  • 06 Cze

Użytkowanie

Power bank to takie użytkowanie, do którego tak naprawdę nie potrzeba instrukcji. Wystarczy podłączyć do odpowiedniego gniazda urządzenie zewnętrze lub zasilacz i to wszystko. Nie ma oprogramowania, nie ma wielu przycisków… banał. To oznacza, że podczas oceny wszystko sprowadza się zmierzenia czasów ładowania ogniw oraz ładowania podpiętych do power banku urządzeń mobilnych.
W moim przypadku wyglądało to tak:
- rozładowany power bank zasilany z sieci 230V (poprzez adapter 230V) raportuje napełnienie ogniw po ok. 7 godzinach.
- smartfon Huawei Honor 7 Lite (3.000 mAh) od 2% do 100% został naładowany w czasie ok. 120 minut
- smartfon iPhone 6s (1.715 mAh) od 5% do 100% został naładowany w czasie ok. 55 minut
- smartfon Redmi 4X (bateria 4.5000 mAh) od 20% do 10% został naładowany w ok. 160 minut

power bank adata p20100 3 20180605 1623322623

Widok na ADATA P20100 z boku

Nie są to najgorsze czasy, pamiętajcie jednak, że czas ładowania zależy nie tylko od natężenia prądu, ale i od sprawności ładowanych ogniw. Nowe będą ładować się trochę szybciej, starsze trochę dłużej. Moje testowe egzemplarze (poza Redmi) mają ponad 2 lata.
Postanowiłem postawić przez P20100 jeszcze jedno wyzwanie. Zasymulowałem warunki prawie zimowe - umieściłem akcesorium w lodówce, w której była ustawiona temperatura 4oC. Po czterech godzinach wciąż pokazywał stan pełnego naładowania –cztery palące się diody.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube