Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test Gigabyte Skyvision

  • Opublikowano: niedziela, 14, lipiec 2013 13:21
  • 14 Lip

Spis treści

Pokaż kotku, co masz w środku

No dobra, obejrzeliśmy pudełko, obejrzeliśmy nadajnik i odbiornik, a co Skyvision tak naprawdę może? Najważniejsze elementy specyfikacji prezentuję poniżej.
• technika bezprzewodowa: WHDI 1.0
• złącze: HDMI typ A
• obsługiwane rozdzielczości obrazu:
o HD: 480p, 576p, 720p, 1080p / 60 Hz
o PC: VGA (640 x 480), SVGA (800 x 600), XGA (1024 x 768), SXGA (1280 x 1024)
o panel: 1280 x 768, 1366 x 768, 1920 x 1080
• dźwięk: stereo lub 5.1
• jakość dźwięku: maks. 48 kHz i 24 bity
• maksymalny zasięg: 10 metrów (w linii prostej, bez żadnych przeszkód pomiędzy nadajnikiem i odbiornikiem)
• częstotliwość pracy: 5,1 ~ 5,8 GHz
• opóźnienia: poniżej 1 milisekundy
• port micro USB i w nadajniku i odbiorniku (dane oraz zasilanie)
• wymiary:
o nadajnik: 93 x 32 x 15,3 milimetra
o odbiornik: 93 x 82 x 32 milimetry

Jak widać możliwości przesyłania obrazu pod kątem różnych rozdzielczości są całkiem spore. Skyvision obsługuje praktycznie wszystkie spotykane dziś rozdzielczości. Nie powinno więc być problemu z przesyłaniem filmów DVD, Blu-ray czy małych klipów dostępnych np. na YouTube. Zanim to jednak sprawdzę, małe wyjaśnienie dotyczące transmisji bezprzewodowej. Jak zapewne zauważyliście nie ma tam informacji o standardzie WiFi – 802.11 a, b, g czy n. Mamy natomiast WHDI 1.0. Jest to standard opracowany w roku 2009, który stosowany jest do komunikacji bezprzewodowej w bezprzewodowych odtwarzaczach multimedialnych. Technologia ta ma zapewniać dostateczną przepustowość (3Gbps), by umożliwić transmisję obrazów o rozdzielczości 1080p z częstotliwością 60 klatek na sekundę, oraz dźwięku 5.1. Brak kompresji obrazu ma z kolei zapewnić brak opóźnień (<1ms) w przesyle sygnału, nadawanego w częstotliwości 5GHz (czyli de facto mamy WiFi 802.11n). W efekcie Wireless Home Digital Interface (WHDI) zapewnić ma transmisję, która ma nie ustępować tej, którą zrealizujemy przy użyciu przewodu. Za to ma pozwolić na przesyłanie przez ściany i co najważniejsze, ma pozwolić na transmisję z jednego nadajnika do wielu odbiorników. W naszym przypadku mamy tylko jeden nadajnik i jeden odbiornik. A czy można przesyłać przez ściany? Sprawdźmy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube