Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test myszki Microsoft Sculpt Touch Mouse

  • Opublikowano: wtorek, 04, wrzesień 2012 20:08
  • 04 Wrz

DSC00182Microsoft Hardware ciężko pracuje by wyprzedzać swoją konkurencję i oferować akcesoria, które komfortem obsługi przekonają do siebie użytkownika. Na początku roku zaprezentowano nam model Arc Touch, Explorer Touch, później Touch Mouse reagującą na dotyk kilku palców, a teraz mamy Sculpt Touch. Czy jest ona równie dobra jak jej poprzedniczki?

 

DSC00179

Sztywne pudełko prezentuje nam mysz i informuje o tym, co ona potrafi. A potrafi sporo, bo rozróżnia przewijanie dotykowe w czterech kierunkach. Umieszczone na grzbiecie myszki i widoczne przez przezroczysty plastik logo Bluetooth informuje nas, że z komputerem komunikuje się za pomocą tej właśnie technologii. Graficznie opakowanie nie odstaje od innych – zachowano tę samą biało-czerwoną kolorystykę. I oczywiście przemyślnie poskładany karton w środku również. Komplet instrukcji, dwie baterie AA i oczywiście mysz. To znajdziemy w środku.

DSC00177

Mysz jest niewielka. Jej długość w najdłuższym miejscu to ok. 9.5cm, a szerokość ok. 6 cm. Górna powierzchnia w ciemno szarym (lub jasno grafitowym) połyskliwym kolorze jest jednolita. Tylko z przodu przed przyciskiem przewijania materiał został rozdzielony, by usprawnić działanie lewego i prawego przycisku. Na środku, w miejscu gdzie zwykle znajduje się rolka przewijania, znajduje się duży srebrny przycisk o długości prawie czterech centymetów. Lekko zwężając się do tyłu prowadzi nas do małej zielonej diody umieszczonej za nim. Ona informuje nas o włączonym zasilaniu i gotowości do pracy.

DSC00184

Podobne artykuły

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube