Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test słuchawek Sennheiser GSP 600

  • Opublikowano: środa, 05, wrzesień 2018 13:36
  • 05 Wrz

Specyfikacja:

• Kolor: czarny
• Sposób noszenia: pałąk na głowę
• Impedancja: 28 Ω
• Interfejsy: 2 x 3,5 mm (3-biegunowe złącza), 1 x 3,5 mm (4-biegunowe złącza)
• Pasmo przenoszenia (mikrofon): 10-18 000 Hz
• Pasmo przenoszenia (słuchawki): 10-30 000 Hz
• Poziom ciśnienia akustycznego (SPL): 112 dB SPL przy 1 kHz, 1V RMS
• Długość kabla: 2,5 m Kabel PC / 1,5 m Kabel konsoli
• Przetwornik: dynamiczny, zamknięty
• Ciężar: 395 g
• Czułość mikrofonu: -47 dBV / PA

suchawki sennheiser gsp 600 4 20180904 1137933276

Koncówki przewodów, które dostajemy

Analizując powyższą listę od razu daje się zauważyć, że parametry techniczne słuchawek odbiegają od tego, z czym mamy do czynienia w przeważającej liczbie dostępnych na rynku modeli. A w porównaniu do modeli gamingowych, naprawdę oferują dużo więcej. Przede wszystkim niższa impedancja – dość nietypowa. Producenci słuchawek przyzwyczaili nas do 32 lub 16 Ohmów, a tu proszę, mamy 28. Przypomnę, że impedancja ma wpływa na poziom dźwięku wydobywającego się z przetworników. Im niższa, tym głośniej zagrają. Ale też niższa impedancja wpływa na większe zakłócenia – tylko czy to przeszkadza w grach komputerowych? Raczej nada im realizmu. Z drugiej strony niewielka oporność pozwala na korzystanie ze słuchawek bezpośrednio ze zintegrowanej karty dźwiękowej lub konsoli. A wiemy już, że GSP 600, współpracuje również z tymi urządzeniami.

suchawki sennheiser gsp 600 8 20180904 2003635770

Miękki welurek i "prawie" skórka padów

Poziom głośności odzwierciedla SPL – poziom ciśnienia akustycznego. Nie jest on mały, dlatego uważajcie z dźwiękiem i nie podkręcajcie na maksa, bo może ucierpieć Wasz słuch. Również pasmo przenoszenia jest znacznie szersze niż to, co mają do zaoferowania konkurenci. To gwarantuje – wyczulonym uszom – bardziej szczegółowe brzmienie. Zadbano o nie również w przypadku mikrofonu – czułość na poziomie - 47dB i pasmo przenoszenia 10 Hz - 18 kHz, gwarantuje, że pozostali członkowie drużyny będą nas doskonale słyszeć w czasie gry.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube