Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test słuchawek bezprzewodowych JBL Inspire 700 for Women

  • Opublikowano: środa, 07, luty 2018 05:42
  • 07 Lut

Spis treści

Spójrzmy teraz na specyfikację techniczną:

Tradycyjnie, jak w większości przypadków tego typu akcesoriów, lista parametrów jest krótka.
JBL Inspire 500
• Przetwornik dynamiczny: 15,4 mm
• Pasmo przenoszenia: 20–20 kHz
• Impedancja: 32 Omy
• Typ Bluetooth: 4.1
• Czas pracy akumulatora: do 8 godzin
• Waga: 20g
JBL Charging Case
• Typ akumulatora: 400 mAh
• Wydajność akumulatora: do 16 godzin dodatkowej pracy słuchawek
• Waga: 80 g
Jak widać, w przypadku Inspire 500 mamy do czynienia z niewielkim przetwornikiem dynamicznym obsługującym częstotliwości w zakresie standardowego progu słyszalności człowieka. Impedancja na poziomie 32 Ohmów nie odbiega od tej, jaką mają inne tego typu słuchawki. Widać też, że producent wyposażył je w najnowszy standard Bluetooth, który m.in. gwarantuje mały pobór moc. Ma to wpływ na czas pracy słuchawek i jak widać, pomimo małego akumulatora, producent gwarantuje 8 godzin słuchania muzyki. Z kolei etui pozwoli zwiększyć ten czas o kolejne 16 godzin, czyli dwa ładowania. To daje naprawdę sporo czasu na „zabawę z muzyką”.

suchawki jbl inspire 700 4 20180204 1387413215

Etui z wbudowanym power bankiem

Oczywiście nie zabrakło tu nowoczesnych technologii, które mają przekonać potencjalnego klienta do zakupu. Są to TwistLock™ i FlexSoft, które tak naprawdę ograniczają się do odpowiedniego wykonania ergonomicznych wkładek nasuniętych na słuchawki, które mają zagwarantować niewypadanie, oraz wygodę i komfort użytkowania. Praktyka jednak pokazała co innego, przynajmniej w moim przypadku.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube