ADATA P10500

Kieszonkowy power bank

Więcej...

Fritz!Box 4040

Sympatyczny router do domu

Więcej...

Rapoo V500S

Mechaniczna klawiatura dla graczy

Więcej...

Lenovo Star Wars Jedi Challenges

Rozszerzona rzeczywistość od Lenovo

Więcej...

ADATA P20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test słuchawek Somic VRH 360

  • Opublikowano: środa, 22, marzec 2017 10:15
  • 22 Mar

Spójrzmy, czy specyfikacja podtrzyma ten urok.

• Wielkość głośnika: 40 mm
• Czułość: 95dB
• Częstotliwość min-max: 20Hz-20000Hz
• Impedancja: 32 Ohm
• Wejście: 3,5 mm
• Długość przewodu: 1.2M
• Mikrofon: Wbudowany w kabel, wielokanałowy.
• Waga: 255g

suchawki somic vrh 360 1 20170321 2094262688

Słuchawki z kompletem kabelków

Tradycyjnie już dla tego producenta, publikowana specyfikacja jest bardzo krótka. Co prawda zawarto w niej najważniejsze elementy, takie jak pasmo przenoszenia, impedancja czy czułość, zabrakło jednak innych, których nie szczędzi konkurencja. Bardzo mało, a w zasadzie żadnych informacji nie poświęcono mikrofonowi. Musiałem więc pogrzebać trochę w sieci i oto co udało mi się znaleźć na temat mikrofonu:
• Typ: wielokierunkowy
• Impedancja: < 2,2 kOhm
• Czułość: -35 dB +/-3dB (@ 1kHz)
A co można powiedzieć o tych trzech parametrach, które wskazałem jako jedne z najważniejszych? Trzymają poziom - nie odbiegają od standardu z jakim możemy spotkać się w 95% modelach innych słuchawek.

suchawki somic vrh 360 2 20170321 1811397174

Nauszniki mają niewielki zakres ruchu

Żadna z powyższych list nie zawiera natomiast informacji na temat jednej z ciekawszych funkcji zaimplementowanych w tych słuchawkach. Podobnie jak Easars Tornado, które miałem jakiś czas temu okazję testować, tak i Somic VRH 360 wyposażono w mechanizm wibracji. Coś co wprowadza nową jakość w korzystaniu ze słuchawek w czasie gry. W połączeniu z wirtualną rzeczywistością, może to być naprawdę ciekawe doznanie.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube