Asus Blue Cave

Router jak... pralka

Więcej...

Onyx Boox Max 2

Czytnik w rozmiarze MEGA

Więcej...

Adaptery sieciowe Green Cell

Zasilanie bez względu na wszystko

Więcej...

Philips LCD Curved Ultrawide

Elegancki monitor z zakrzywionym ekranem

Więcej...

ADATA P20100

Potężny power bank

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Test tabletu Lenovo ThinPad 10

  • Opublikowano: niedziela, 31, maj 2015 04:45
  • 31 Maj

Podsumowanie
Nadszedł w końcu czas by podsumować ThinkPad 10. Na pewno można pochwalić producenta za akcesoria, które przygotowano dla tabletu. Akcesoria, które muszę przyznać są nie tylko przydatne, ale i dobrze wykonane. Widać, że zadbano o jakość. Trochę gorzej wygląda strona użytkowa tabletu pod kątem wydajności systemu. Urządzenia są dedykowane dla użytkowników biznesowych i widać to też po cenie. Tablet można kupić w sieci za ok 3.000 tysiące, etui Quickshot za ok 220 zł, klawiaturę za 500 zł, a osłonę środowiskową za 240 złotych. Jak widać, nie jest to tani zestaw. I przyznam, że nie znalazłem w tablecie nic, co wyróżniałoby go na tle innych tabletów z Windowsem (np. Toshiba Encore WT8-A-102 czy Asus MEMOPad FHD10) poza oczywiście ceną. Oczywiście w środku są inne podzespoły, ThinkPad 10 jest nowszy od wspomnianych konkurencyjnych modeli, ale jak dla mnie to co jest w środku w połączeniu z wykonaniem nie tłumaczy tak wysokiej ceny.

tablet lenovo thinkpad 10 27 20150530 1394009452

Plusy Minusy

jakość wykonania
bogactwo akcesoriów
wydajność

cena

 

 

 

Platforma testowa:

Powyższe testy wykonałem korzystając z komputera Dell Vostro w konfiguracji:

 cpu2  grafika  pamięć  wifi  system
 Procesor  Karta graficzna  Pamięć RAM  WiFi  System operacyjny
 Intel Core i5-3210M CPU @2.50 GHz 2.50 GHz Intel HD Graphics 4000 8 GB   Intel Centrino Wireless N2230  Windows 7 64-bit

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube