Philips 4K UHD LCD 27"

Dobry monitor z rozdzielczością 4K

Więcej...

Edimax N300

Mały, bardzo mały stacjonarny router

Więcej...

Navitel E500

Mała i tania nawigacja dla każdego

Więcej...

AOC U2879VF

Monitor 28" do codziennych zastosowań

Więcej...

Zalman ZM-VE350

Solidna obudowa na dyski 2.5"

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

VR WarsawDay 2016

Kategoria
Konferencja
Termin
17 listopad 2016
Miejsce
Warszawska Szkoła Filmowa ul. Gen. Zajączka 7

W czwartek, 17 listopada, w Warszawskiej Szkole Filmowej i Kinie Elektronik przy ul. Gen. Zajączka 7 odbędzie się impreza VR Warsaw Day 2016. Na całość wydarzenia złożą się konferencja, część wystawiennicza VR Expo, ceremonia przyznania nagród VR Awards oraz afterparty. Teren imprezy otwiera się dla odwiedzających już o godzinie 9:00.
Podczas konferencji praktycy na wdrożonych już przykładach pokażą jak za pomocą wirtualnej rzeczywistości kreuje się zupełnie nową jakość relacji między marką a konsumentem, jak wykorzystywać filmy 360 w marketingu, w jaki sposób VR zmieni pracę agentów nieruchomości, jakie zastosowania mają nowe technologie związane z VR i AR w medycynie, sztuce i rozrywce. Uczestnicy zobaczą m. in. jak największe sieci handlowe już dziś angażują swoich klientów wykorzystując do tego technologię VR oraz jakie nowe możliwości stwarza ona przed zarządcami przestrzeni komercyjnych. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną m. in. case studies marek z grupy LPP, PLAY, Militaria.pl czy Nowy Styl, a udział weźmie ponad 1000 osób, w tym przedstawiciele największych marek, sieci handlowych, biznesów e-commerce, zarządców przestrzeni handlowych, branż turystycznej, motoryzacyjnej czy deweloperskiej, agencji interaktywnych oraz mediów.
W strefie VR Expo swoje rozwiązania w zakresie VR i AR zaprezentuje 40 wystawców. Na ich stoiskach w praktyce będzie można doświadczyć innowacyjnych projektów przygotowanych na wszystkie popularne platformy VR, takie jak Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Samsung Gear czy Google Daydream.
Całość wydarzenia zakończy wieczorne afterparty, które rozpocznie się o 20:00 w klubie Disco:VR przy ul Garażowej w Warszawie.
Organizatorem wydarzenia jest Idea Ahead, wydawca bloga RETAIL360.PL oraz magazynu „PIXEL. KULTURA GIER WIDEO”.

 
 

Terminy

  • 17 listopad 2016

Wspierane przez iCagenda

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube