Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Edimax AC 1200 EW-7822ULC

Adapter WiFI od Edimax

Więcej...

Air Live Smart Home Kit

Podstawa to dom pod kontrolą

Więcej...

Cooler Master Mastermouse Pro L

Tania mysz Pro

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

HAMA: DICE+ zmienia reguły gry

Nadchodzi nowa era gier planszowych. Kostka elektroniczna do gier na tablet DICE+ pogodzi tradycję z nowoczesnością.

Gry planszowe zaczynają powoli ustępować miejsca multimediom. Czy wkrótce odejdą do lamusa? Niekoniecznie. Na polskim rynku pojawił się układ DICE+, pozwalający łączyć wirtualną rzeczywistość z tradycją. Urządzenie na pierwszy rzut oka przypomina zwykłą kostkę do gry. Z tą różnicą, że jej wnętrze naszpikowane jest elektroniką. Wbudowany moduł Bluetooth zapewnia bezprzewodową łączność w promieniu 4,5 m. Z kolei magnetometr oraz akcelerometr określają orientację kostki w przestrzeni 3D. Czujnik zbliżeniowy wykrywa dotyk ręki gracza i uczestniczy w procesie weryfikacji jakości rzutu. Nad mocą obliczeniową DICE+, czuwa mikrokontroler ARM. Układ posiada również łącze USB przeznaczone do aktualizacji oprogramowania oraz ładowania baterii. Mamy elektroniczną kostkę, ale co z planszą? To rola dla iPada trzeciej generacji lub nowszego, bądź tabletów z systemem operacyjnym w wersji Android 4.0 i wyższej. Zamiana tabletu w planszę nie wymaga magicznej wiedzy, wystarczy pobrać z platformy AppStore lub Google Play bezpłatną aplikację POWEREDBOARDGAMES, stanowiącą bramę do świata gier planszowych z mechaniką DICE+. Co ważne, na platformach z mobilnymi aplikacjami dostępne są gry kompatybilne z magiczną kostką.
Dzięki DICE+ można wspólnie grać na tablecie, razem z rodziną i przyjaciółmi. DICE+ to absolutnie nowa forma rozrywki, zapewniająca wspaniałą zabawę i emocje dla każdego.
Kostka elektroniczna DICE+ jest sprzedawana w zestawie zawierającym kabel micro USB oraz dziewięć darmowych gier. Dystrybutorem produktu jest Hama Polska, a sugerowana cena detaliczna wynosi 145 złotych.
Warto dodać, że układ DICE+ został opracowany przez rodzimą firmę Game Technologies, a obecność produktu zauważyły takie portale jak Engadget czy The Huffington Post.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube