Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

ABILIX: Roboty edukacyjne debiutują w Polsce!

Robot edukacyjny Abilix

Systemy edukacji na całym świecie ulegają obecnie znaczącym przeobrażeniom. Wynika to z potrzeby lepszego dostosowania założeń polityki oświatowej do potrzeb rynku pracy. Kluczowe stają się kompetencje XXI wieku, a co za tym idzie edukacja w nurcie STEAM. Tym bardziej cieszy fakt, iż na rynku polskim zadebiutował właśnie Abilix, światowy lider robotyki edukacyjnej.

Abilix to pionier i globalny lider rynku robotów edukacyjnych, obecny w ponad 50 krajach na świecie. W swojej ofercie posiada różnorodne serie robotów: od latających Iris, które potrafią przenosić przedmioty, przez serie kreatywną C i modularną H, których klocki posiadają wiele swobodnych kątów ruchu i możliwości połączeń, do Oculus, które pomagają wykonywać codzienne prace domowe czy Krypton mających wspierać dzieci i młodzież w nauce przedmiotów ścisłych. Wszystkie z nich są w pełni programowalne.

Abilix od ponad 20 lat dostarcza innowacyjne rozwiązania zgodnie z wymogami edukacji w nurcie STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics) i to właśnie edukacyjna seria Krypton pojawi się w Polsce jako pierwsza. Ogromne możliwości konfigurowania wyglądu robotów oraz programowania ich zachowań, czynią zabawkę odpowiednią nawet dla dzieci w wieku przedszkolnym. W zależności od modelu można zbudować od 17 do 50 robotów, a każdy z nich rozwija inne umiejętności dziecka. Największy zestaw posiada aż 1122 klocki, których innowacyjny system pozwala łączyć ze sobą elementy z sześciu stron, co daje ogromne możliwości w zakresie tworzenia projektów robotów. W zestawach znajdziemy również nowoczesne silniki i sensory pozwalające robotom m. in. słyszeć, reagować na dotyk, czy poznawać swoje położenie w przestrzeni i programowalny mózg z pamięcią oraz ekranem dotykowym, choć ten ostatni tylko w wybranych modelach. Jeśli chodzi o język programowania producent pomyślał o użytkownikach będących na różnym poziomie zaawansowania. I tak: dla najmłodszych przeznaczony jest Abilix Drag&Drop, czyli łatwe i intuicyjne przeciąganie i przestawianie „kafelków” z komendami, dla dzieci w wieku szkolnym Abilix Scratch – najpopularniejszy język programowania w polskich szkołach i Abilix Flow-Chart, a dla najbardziej zaawansowanych język C++.
Wyłącznym dystrybutorem robotów edukacyjnych Abilix w Polsce jest firma Solectric GmbH Polska. Na tę chwilę dostępnych będzie pięć modeli: Krypton 0, Krypton 2, Krypton 4, Krypton 6 i Krypton 8. Można je znaleźć m. in. w salonach komputerowych Komputronik, salonach iStore i ich sklepach internetowych oraz u wyspecjalizowanych firm z robotyką edukacyjną typu neorobot.pl, Aktin czy Prodata.

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube