Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Philips 278E8QJAB/00

Krzywy ekran ma swoje plusy

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

CREATIVE: Nowe wyzwania

Marka Creative wypracowała sobie silną pozycję na rodzimym rynku akcesoriów. Nadszedł czas, aby wykonać następny krok.

Karty dźwiękowe Sound Blaster czy odtwarzacze multimedialne ZEN zyskały nad Wisłą wielu zwolenników. To zrozumiałe, że akcesoria Creative są utożsamiane w Polsce z dźwiękiem. Producent z Singapuru konsekwentnie rozwija linię akcesoriów muzycznych. W tym roku swoje premiery miały m.in. nowa linia kart Sound Blaster Z, przeznaczona dla koneserów dźwięku, a także słuchawki SB EVO Zxr, opracowane z myślą o graczach i melomanach. Nieustającą popularnością cieszą się też słuchawki Aurvana Live!. W bieżącym roku kultowa linia została wzbogacona o kolejne modele Live2, Gold, Platinium. To właśnie muzyczne akcesoria napędzają sprzedaż Creative w Polsce.
W pierwszym półroczu największym popytem cieszyły się zestawy głośnikowe 2.0 oraz 2.1, a także słuchawki z serii Fatality HS800, EP oraz HS. Znów rośnie zainteresowania kartami Sound Blaster, co jest dobrym prognostykiem na kolejne miesiące. W pierwszej połowie roku odnotowaliśmy 27 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży w ujęciu rocznym. Creative zawsze stawiał na najlepszy stosunek jakości produktu do ceny i to przynosi rezultaty. – mówi Marcin Kindler, dyrektor Power Sales International.
Najliczniejszą grupę nabywców produktów Creative stanowią obecnie gracze, ale również użytkownicy komputerów nie będący zdeklarowanymi graczami coraz częściej kupują słuchawki oraz głośniki z logo producenta z Singapuru.

Nowe rynki i kanał sprzedaży
Tablety oraz smartfony napędzają sprzedaż na rynku akcesoriów. Użytkownicy ultramobilnych terminali bardzo chętnie kupują słuchawki czy bezprzewodowe głośniki. To bardzo perspektywiczny obszar dla takich firm jak Creative. Niemniej producent ostrzy sobie zęby na rynek elektroniki konsumenckiej.
- Marka Creative jest utożsamiana z wysokiej jakości akcesoriami w segmencie IT. Większość ludzi kojarzy nas z dźwiękiem i komputerem, teraz pracujemy nad tym, aby uzyskać identyczną pozycję w segmencie elektroniki konsumenckiej – tłumaczy Marcin Kindler.
Jednym z przedstawicieli nowej grupy produktów jest zestaw T4, w którego skład wchodzą dwa satelitarne głośniki oraz subwoofer. Urządzenie może współpracować z tabletami, smartfonami, a także wszystkimi multimediami znajdującymi się w salonie.

Relacje z partnerami 
Kluczem do sukcesu jest także budowanie bliskich relacji w kanale sprzedaży. Na rynku akcesoriów rywalizują małe firmy, sklepy internetowe oraz wielkie sieci handlowe. Ostra konkurencja sprawia, że firmy obniżają ceny, a tym samym marże.
Staramy się, aby nasi partnerzy zarabiali przyzwoite pieniądze. Oprócz biur w Moskwie i Bratysławie oraz centralnego biura w Warszawie, mamy czterech przedstawicieli regionalnych, dbających o marketing, serwis, promocję. Każdego partnera traktujemy indywidualnie. Taka strategia przynosi efekty. Jesteśmy obecnie praktycznie w każdym dobrym sklepie z akcesoriami komputerowymi – wyjaśnia Marcin Kindler, dyrektor Power Sales International

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube