Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

BITDEFENDER: Na jakich portalach Twoje dziecko może paść ofiarą cyberprzemocy?

Logo Bitdefender

Portale społecznościowe to miejsca, w których możemy nie tylko tworzyć sieć własnych kontaktów, ale również doświadczyć cyberprzemocy. Według badań przeprowadzonych przez firmę Bitdefender („Teens and online Threats”), trzech na dziesięciu nastolatków doświadczyło nękania w sieci przynajmniej raz. Połowa z nich natomiast posiada przyjaciół, którzy stali się ofiarami przemocy online. Z tym, że młodzi w wieku 14-16 cierpią na wskutek dręczenia w o wiele większym stopniu.

Warto interesować się tym, na jakie strony wchodzą nasi podopieczni oraz uczulić ich na podawanie informacji o sobie.” – komentuje Piotr Borkowicz z firmy Marken, „Pomocne w tym zakresie są programy, które filtrują niepożądane treści oraz obserwowanie na co dzień zachowania dziecka. Nastolatkowie często bywają bezwzględni w dręczeniu i wyśmiewaniu za pomocą Internetu.” – dodaje.
Statystyki pokazują, że Instagram (40%) przewyższył Facebooka (31%) jeśli chodzi o częstotliwość spotykanej przemocy. Na pozostałych miejscach jest Snapchat (31%), Kik (27%) i YouTube (21%) . Kik ma większy współczynnik incydentów spośród 14 i 16 latków. Podczas gdy Facebook, Live.ly, WhatsApp i Pinterest są używane do nękania 12 i 13-latków.
Wiadomość o tym, że dziecko doświadczyło cyberprzemocy, jest dla jego rodziców bardzo trudna. Oto, konkretne kroki, jakie należy podjąć, aby zmniejszyć ryzyko podobnych przypadków:
1. Włącz prywatny charakter profilu na Instagramie, aby uniknąć komentarzy od nieznajomych
2. Nie zamieszczaj swoich zdjęć z hasztagami #rateme, #hotornot, #cutesttteen, etc.
3. Blokuj i zgłaszaj każdego internetowego agresora na Facebooku
4. Nie odpowiadaj na żadne wiadomości wysyłane przez prześladowców
5. Nie przekazuj żadnych komunikatów mających na celu zastraszanie czy nękanie

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube