ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

SENNHEISER: Szerszy wachlarz możliwości technologii AMBEO

Szerszy wachlarz możliwości technologii AMBEO

Sennheiser, wiodący producent rozwiązań audio najwyższej jakości, ogłasza nawiązanie współpracy z Dear Reality – ekspertem w dziedzinie przestrzennych algorytmów audio oraz oprogramowania niezbędnego do pracy nad dźwiękiem VR/AR. Ponadto firma Sennheiser wykupiła prawa do technologii firmy Sonic Emotion – producenta wielokrotnie nagradzanych narzędzi do pracy nad trójwymiarową fonią. 

Obie firmy, z którymi nawiązał współpracę Sennheiser, mają unikatowe doświadczenie w produkcji najwyższej klasy narzędzi do tworzenia i renderowania przestrzennego dźwięku. 

Cieszymy się, że możemy uzupełnić możliwości naszej technologii AMBEO o nowe funkcje w zakresie przetwarzania, kontroli, a także reprodukcji dźwięku przestrzennego” – powiedział Daniel Sennheiser, CEO, Sennheiser.
W przyszłości trójwymiarowy dźwięk będzie odgrywał ogromną rolę w świecie audio. Dzięki naszym działaniom, będziemy mogli być absolutnymi liderami i ekspertami w dziedzinie aplikacji dedykowanych rozwiązaniom VR oraz AR” – podsumował dr Andreas Sennheiser, CEO, Sennheiser.

Sennheiser umocnił swoją pozycję lidera na rynku rozwiązań przestrzennego dźwięku, dzięki nawiązaniu współpracy z Dear Reality oraz Sonic Emotion.

Dear Reality
Dear Reality to firma, która ma swoją siedzibę w Niemczech. Specjalizuje się w tworzeniu innowacyjnych narzędzi, umożliwiających profesjonalną produkcję trójwymiarowego dźwięku. Dear Reality cieszy się uznaniem ze względu na swoje znakomite wtyczki audio, najnowocześniejsze algorytmy, a także autorskie oprogramowanie dla platform programistycznych i interaktywnych aplikacji. Oprogramowanie Spatial Connect umożliwia użytkownikom jeszcze bardziej wydajną pracę nad dźwiękiem do produkcji VR/AR. Natomiast dearVR jest silnikiem dźwięku 3D dla cyfrowych stacji roboczych audio i platform interaktywnych, takich jak Unity. Obydwa rozwiązania technologiczne cieszą się uznaniem specjalistów od trójwymiarowej fonii.
Podzielamy przekonanie ekspertów Sennheisera, że trójwymiarowy dźwięk jest przyszłością produkcji audio i że stanie się on ważnym punktem codziennego życia. Cieszymy się, że znaleźliśmy tak silnego partnera, dzięki któremu będziemy mogli tworzyć bardziej zaawansowane narzędzia do produkcji i odbioru dźwięku 3D. Nasze oprogramowanie idealnie wypełnia lukę pomiędzy urządzeniami nagrywającymi i tymi, które służą do pracy nad plikami. Dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie stworzyć kompleksowy proces produkcyjny, efekt którego będzie kompatybilny z każdym zestawem słuchawkowym” – powiedzieli Achim Fell i Christian Sander, CEO, Dear Reality.
Sonic Emotion
Nabycie technologii od szwajcarskiej firmy Sonic Emotion uzupełnia technologię AMBEO w rozwiązania z zakresu sterowania trójwymiarowym polem dźwiękowym oraz odtwarzania dźwięku z głośników. Oprogramowanie Sonic Emotion umożliwia użytkownikom odsłuch dźwięku 3D, przy zachowaniu pełnej naturalności brzmienia, na najpopularniejszych urządzeniach takich jak: soundbary, słuchawki, boomboxy, laptopy, czy smartfony.
Algorytmy opracowane przez Sonic Emotion będą teraz połączone z silnym portfolio produktów i rozwiązaniami firmy Sennheiser. Nasza współpraca ma ogromny potencjał. Nie mogę się doczekać chwil, które sprawią, że przyszłość audio stanie się jeszcze bardziej namacalna dla naszych klientów” – powiedział Reanto Pellegrini, współzałożyciel Sonic Emotion.