Lenovo IdeaPad 720

Elegancki notebook w średniej cenie

Więcej...

Genesis Xenon 400

Sprawna mysz to podstawa

Więcej...

ROG Strix Fusion Wireless

Wysoka jakość i dobre brzmienie

Więcej...

Cooler Master MasterBox Lite 5

Prosta ale elegancka

Więcej...

Fury Thunderjet Gaming Combo Set

3 w 1 czyli wygodny pakiet dla gracza

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

AVERMEDIA: Grabber dla streamerów, którzy cenią sobie jakość

AverMedia GC570

Bez sprzętu oferującego możliwość rejestrowania obrazu w wysokiej jakości HD, twórca nie ma co liczyć na sukces swojego kanału. Dla ambitnych youtuberów i streamerów AVerMedia oferuje grabber Live Gamer HD 2.

Najważniejsza w grabberach jest oczywiście jakość nagrywania. LG HD 2 pozwala rejestrować i streamować nieskompresowane filmy w 1080p i przy 60 klatkach na sekundę. Jeśli jednak użytkownik z różnych powodów zamierza skompresować materiał, nic nie stoi na przeszkodzie, by to zrobić. 

Początkujący autor też skorzysta
Czy do korzystania z grabbera potrzebna jest fachowa wiedza? Na szczęście nie: urządzenie AVerMedii korzysta z technologii plug&play, dzięki czemu użytkownik posiadający Windows 10 nie musi martwić się o instalowanie sterowników. Wystarczy podłączyć LG HD 2 do gniazda komputera i sprzęt będzie gotowy do pracy.
Wiele możliwości współpracy
Grabber wyposażono zarówno w wejście HDMI, jak i analogowy port 3.5 mm. Dzięki takiemu rozwiązaniu LG HD 2 współpracuje nie tylko z PC-tami i konsolami, ale również z mikserami do miksowania dźwięku.
Zapewnij widzowi show
LG HD 2 posiada oprogramowanie RECentral 3, które ma pomóc użytkownikowi w przyciągnięciu i utrzymaniu widzów na swoim kanale, umożliwiając m.in. wstawianie interaktywnych elementów czy atrakcyjniejszego tła. Co więcej, twórca może na bieżąco edytować materiał, a gdy już skończy, udostępnić go przez wciśnięcie jednego przycisku.
Grabber Live Gamer HD 2 kosztuje około 880 zł.

Dane techniczne:

• Wejście: HDMI, 3.5 mm audio
• Wyjście: HDMI (pass-through), 3.5 mm audio
• Interfejs: 1 x PCI Express 2 Gen
• Maksymalna rozdzielczość: 1080p60
• Oprogramowanie: RECentral 3
• Wymiary: 125x151x21.5 mm

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube