ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

CREATIVE: Sound BlasterX Katana łączy się z Sony PS4, PS4 Pro oraz PS4 Slim

Sound BlasterX Katana łączy się z Sony PS4, PS4 Pro oraz PS4 Slim

Posiadacze PlayStation4 będą mogli doświadczyć cyfrowego dźwięku w grach za sprawą zaawansowanego procesora Sound Blaster, 24-bit DAC oraz dźwięku przestrzennego 5.1. To wszystko za sprawą komunikacji USB pomiędzy konsolą, a Sound BlasterX Katana.

Singapur – Creative Technology Ltd ogłosiła dziś, że wielokrotnie nagradzany system audio Sound BlasterX Katana obsługuje połączenie USB audio z wszystkimi wersjami konsol Sony PlayStation 4. Zaktualizowane wsparcie pozwala właścicielom PS4 doświadczyć kinowej jakości dźwięku za pośrednictwem przewodu USB dołączonego do Sound BlasterX Katana w takich pozycjach jak między innymi, Uncharted: The Lost Legacy, Horizon: Zero Dawn, a także w tych nadchodzących: Star Wars Battlefront 2, Call of Duty WWII, NBA 2K18 czy Destiny 2.

Użytkownicy PS4 będą mieli także możliwość doświadczenia lepszej komunikacji się w grze. To za sprawą redukcji szumów oraz przekształcania głosu dzięki wbudowanemu procesorowi Sound Blaster. Wcześniej posiadacze Katany mogli połączyć się z konsolą tylko za pomocą wejścia optycznego z oddzielnym podłączeniem mikrofonu do kontrolera PS4 bez korzyści takich jak redukcja szumów oraz morfingu głosu. Posiadacze konsoli mogą teraz sterować tymi technologiami w czasie rzeczywistym za pomocą tabletu czy smartfonu z iOS lub Androidem ze zaktualizowaną aplikacją Sound Blaster Connect. Zostanie ona opublikowana do końca października br. w App Store oraz Google Play.
Wsparcie audio USB jest szczególnie wygodne dla posiadaczy PS4 Slim, którzy mogą doświadczyć dźwięku cyfrowego. Dzięki obsłudze właściciele tych konsol nie muszą kupować dodatkowych adapterów optycznych aby cieszyć się dźwiękiem cyfrowym.