Acer Aspire VX 15

Notebook dla graczy w przystępnej cenie

Więcej...

D-LINK DIR-895L/R AC5300

3-zakresowy router z futurstycznym wyglądem

Więcej...

ADATA SSD SD700

Kieszonkowy dysk SSD

Więcej...

AOC I2781FH

27-calowy monitor dla każdego

Więcej...

TP-LINK AV2000

2-gigabitowe adaptery sieciowe

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

RAZER: Laury na targach CES w Las Vegas

Projekt Ariana

Podczas tegorocznych targów CES, projektor Razer prezentowany jako Projekt Ariana zdobył główną nagrodę jako najlepszy wśród zaprezentowanych na targach urządzeń gamingowych, a także wyróżnienie publiczności „People’s Choice“ przyznawane przez czytelników serwisu Engadget – oficjalnego partnera medialnego targów.

Projekt Ariana przetwarza dane w czasie rzeczywistym, aby przenieść doświadczenia z gry w przestrzeń całego pokoju. System dostosowuje wyświetlany obraz elementów gry do rozmiarów, kształtów i elementów znajdujących się w pokoju, w tempie, które do tej pory osiągalne było tylko na ekranie.

Projekt Ariana widzimy jako kierunek, w którym gaming podąży w przyszłości, aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom immersji. To także doskonały pokaz możliwości naszego system podświetleń Razer Chroma” powiedział Min-Liang Tan, współzałożyciel i CEO Razer. „Miło jest widzieć, że zarówno konsumenci jak i redaktorzy publikacji technologicznych podzielają nasz entuzjazm i widzą jak wiele to urządzenie może wnieść do życia graczy. Projekt Ariana to rzeczywistość wirtualna – ale bez niewygodnych gogli, bez ciągnących się wszędzie kabli i dająca możliwość doświadczania świata gry wszystkim obecnym w pokoju”.

Inżynierowie z firmy Razer osiągnęli niesamowite efekty, dzięki wykorzystaniu technologii podświetleń Razer Chroma i połączeniu jej z laserowymi czujnikami głębi, projekcją obrazu 4K oraz wsparciem integracji w grach. Przy pracach nad projektem korzystano ze wsparcia deweloperów i wydawców. Projektor oferuje także personalizowane podświetlenie, w połączeniu z innymi urządzeniami gamingowymi produkowanymi przez Razer, oświetlenie ambientowe oraz surround sound dzięki urządzeniom certyfikowanym przez THX. Każdy z elementów współpracuje z grami w czasie rzeczywistym, dzięki wykorzystaniu platformy Razer Chroma, zapewniającej zintegrowane rozwiązania dedykowane wizualnej i dźwiękowej immersji.

Razer planuje rozwinąć koncepcję Projektu Ariana w produkt konsumencki jeszcze przed końcem 2017 roku. Firma zapowiada, że będzie bacznie przyglądać się opiniom użytkowników na profilach społecznościowych – tak na Facebooku jak i Twitterze – dzięki czemu gracze otrzymają możliwość wpłynięcia na kierunek rozwoju projektu.

Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, zdobyła nagrodę dla najlepszego urządzenia na targach po raz siódmy z rzędu, bijąc tym samym swój zeszłoroczny rekord najdłuższej serii wygranych. Ceniony producent high-endowej elektroniki od siedmiu lat wywozi z Las Vegas nagrodę główną, co jest wynikiem bez precedensu w 50-letniej historii targów, na których corocznie pokazywanych jest ponad 20 000 urządzeń producentów z całego świata.

Wśród nagród, które Razer zdobył w dotychczasowych edycjach mamy tytuły „Best of CES”, „People’s Voice” w latach 2011 i 2012, „Best of Show”, „Best Gaming” i „People’s Voice” w 2013 roku, „Best PC” i „People’s Choice” w 2014 roku, „Best Gaming” i „People’s Choice” w 2015 roku, i wreszcie „Best PC” i „People’s Choice” w 2016 roku.

Nie tylko Projekt Ariana zapewnił firmie Razer uwagę odwiedzających targi w Las Vegas. Duże zainteresowanie i emocje budził również „Projekt Valerie”. Wyposażony w trzy 17,3-calowe ekrany 4K laptop od chwili ujawnienia zdobył już 19 różnych nagród od publikacji takich jak PC Mag, Time.com, Fox News, Popular Mechanics, CNET i innych.

„Projekt Valerie” jest pierwszym na świecie laptopem z trzema wbudowanymi monitorami na pokładzie. Każdy z 17,3” wyświetlaczy 4K IGZO wyposażono w technologię NVIDIA G-SYNC, zdolnej zaprezentować najpłynniejszą animację ukazującą rozgrywkę w 180 stopniach NVIDIA Surround View. Koncepcja zyskała sobie także uznanie wśród pracujących kreatywnie profesjonalistów, którzy widzą w urządzeniu wielki potencjał zastosowań poza gamingiem.

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube