Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Edimax AC 1200 EW-7822ULC

Adapter WiFI od Edimax

Więcej...

Air Live Smart Home Kit

Podstawa to dom pod kontrolą

Więcej...

Cooler Master Mastermouse Pro L

Tania mysz Pro

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

OSVR: Powstaje fundusz dla developerów by zapewnić otwarty dostęp do treści VR

Google VR

Twórcy Open Source Virtual Reality (OSVR), platformy rzeczywistości wirtualnej, której celem jest stworzenie nowego, otwartego standardu dla urządzeń i gier VR, poinformowali dzisiaj o powstaniu OSVR Developer Fund – programu prowadzonego przez Razera, który wspomoże społeczność deweloperów kwotą 5 milionów dolarów.

Fundusz ma zachęcić twórców i deweloperów do aktywnego wspierania ekosystemu OSVR (otwartego środowiska programistycznego, które umożliwia tworzenie aplikacji i gier działających na każdym sprzęcie VR), pozwalając tym samym fanom wirtualnej rzeczywistości jak i twórcom oprogramowania na większą swobodę działania, bez zamartwiania się o zabezpieczenia typu DRM lub inne restrykcje.

Wszystko wskazuje na to, że dzięki twórcom, którzy postanowili wprowadzić zupełnie nowe doświadczenia do interaktywnej rozrywki, VR odniesie wielki sukces.” - powiedział Christopher Mitchel z firmy Razer. „Fundusz dla developerów OSVR pomoże nam bezpośrednio wspierać wysiłki pionierów wirtualnej rzeczywistości z całej branży. Tym samym ich dzieła będą dostępne dla wszystkich. Jesteśmy przekonani, że jeżeli wszyscy uczestniczący w ekosystemie OSVR odniosą sukces, wtedy sukces odniesie cała branża VR. Zamknięte drzwi w przemyśle developerskim oznaczają wyrok śmierci”.

OSVR Developer Fund będzie dostępny dla wszystkich zakwalifikowanych i aktywnych twórców oprogramowania VR – w tym niezależnych. Jeżeli wszystko się powiedzie, Razer, bądź inny przyszły partner programu, zakupi od deweloperów kody do ich gier w podziękowaniu za wsparcie platformy. Pomoże to zrekompensować twórcom czas spędzony nad projektami, a także wzbogaci ekosystem OSVR o nową zawartość, pomocną w promowaniu dostępności gier w tym środowisku na wszystkie platformy VR.

Rozumiemy, że deweloperzy natykają się na różne przeszkody do pokonania, ale my jesteśmy po to, aby im w tym pomóc.” - powiedział Justin Cooney, dyrektor ds. relacji z developerami z firmy Razer. „OSVR Developer Fund pomoże we wsparciu początkowej sprzedaży, pozwalając tym samym developerom na przyczynienie się do rozwoju wirtualnej rzeczywistości jako takiej”.

Partnerski duch OSVR pozwala twórcom na nieprzywiązywanie się tylko do jednego kanału sprzedaży, urządzenia bądź silnika gry. Wydawcy zaś będą mieć pełną, kreatywną kontrolę nad wytwarzanymi przez siebie treściami. Otrzymają oni także wsparcie w promocji i kampaniach marketingowych, włączając w to możliwości pokazania się na ważnych imprezach branżowych lub sprzedaż swoich produktów w zestawach OSVR.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube