CALMEAN Child Watch Touch

Zegarek, lokalizator i telefon w jednym

Więcej...

Mionix Avior 7000

Ciekawa mysz dla graczy

Więcej...

Zotac ZBOX PI221 pico

Sticker z Windows 10 na pokładzie

Więcej...

MiVia Essential 350

Opaska z technologią NASA

Więcej...

Easars Sniper

Precyzyja snajpera w rękach graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sklep muzyczny

INTEL: Niezwykła synergia muzyki, tańca i technologii

Co może powstać z połączenia nowoczesnej technologii z muzyką i tańcem? Intel odpowiada w nowej kampanii „Experience Amazing” – niezwykłe, artystyczne, wielowymiarowe projekty.

Kawehi, artystka oraz gwiazda serwisu YouTube, wykorzystując rozwiązania Intela, stworzyła autorską interpretację jednej z symfonii Beethovena. Wszystkie etapy nagrywania utworu, od zapętlania do wgrywania nowych sampli, Kawehi koordynowała na jednym urządzeniu wspieranym procesorami Intela. Nowa fala kreatywności w sieci bazuje na integracji muzyki i technologii. Efekty pracy Kawehi można obejrzeć w tym miejscu.

Innym rodzajem sztuki, w które Intel wplata swoje innowacje jest taniec. Studio Mirada oraz duet choreografów Rich + Tone przygotowali taneczny spektakl, wykorzystujący ekran LED oraz ponad 20 kamer Intel RealSense. Paige Fraser, tancerka, opowiada w nim ruchem historię swojego życia. Włączając w ten pokaz technologię Intel RealSense stajemy się świadkami niezwykle interesującego, poruszającego i wielowymiarowego przedstawienia, które można obejrzeć tu.

Projekty „RealSense Dancer” i „Kawehi symphony” są częścią kampanii Intela „Experience Amazing”, której celem jest zwrócenie uwagi na wykorzystanie przełomowych technologii do dostarczania użytkownikom niesamowitych wrażeń oraz podkreślenie znaczenia Intela w tym, czego ludzie doświadczają na co dzień.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube