ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

GIGABYTE: Karta graficzna GIGABYTE GV-N980WAOC-4GD dostępna w sprzedaży

Gigabyte - duże zdjęcie

GIGABYTE, wiodący producent podzespołów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych dla graczy, poinformował o dostępności na polskim rynku karty graficznej GV-N980WAOC-4GD, bazującej na GPU NVIDIA GeForce GTX 980.

Elementem wyróżniającym produkt GIGABYTE jest autorski systemem chłodzenia cieczą typu AIO - WATERFORCE. Konstrukcja taka, w porównaniu do standardowych rozwiązań, pozwala przede wszystkim na znacznie skuteczniejsze odprowadzanie ciepła. Dzięki temu model ten to ciekawa propozycja nie tylko dla graczy ale i entuzjastów podkręcania. Dodatkowym atutem GV-N980WAOC-4GD jest fabryczny overclocking – w trybie OC procesor graficzny pracuje z częstotliwością bazową wynoszącą 1253 MHz (boost 1354 MHz).

Ponadto karta graficzna GIGABYTE oferuje szeroki zestaw wyjść – podwójne DVI, trzy DisplayPort oraz jedno HDMI 2.0, co w połączeniu z technologią Flex Display umożliwia prostą i szybką budowę systemów wielomonitorowych.
Karta graficzna GIGABYTE GV-N980WAOC-4GD jest już dostępna w sprzedaży w sugerowanej cenie brutto wynoszącej 2399 zł. Produkt objęty jest 36-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

Specyfikacja techniczna:

GPU GeForce GTX 980
Zegar rdzenia tryb OC: boost 1354 / bazowy 1253 MHz
  tryb Gaming: boost 1329 / bazowy 1228 MHz
Częstotliwość pamięci 7 GHz
Pamięć 4 GB GDDR5
Szyna pamięci 256 bit
Interfejs PCI-E 3.0
DirectX 12
Wyjścia wideo Dual-link DVI-I / DVI-I / 3x DisplayPort / HDMI
Zasilanie 600W (dwa dodatkowe złącza 8-pinowe)