Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

RAZER: Firma przejmuje zasoby oprogramowania OUYA i ujawnia plany rozwoju platformy

Firma Razer™, lider na rynku urządzeń zintegrowanych i oprogramowania dla graczy, potwierdziła dzisiaj przejęcie całości zasobów oprogramowania OUYA, w tym katalogu gier i platformy sprzedaży cyfrowej.

Zespół techniczny i personel odpowiedzialny za relacje z deweloperami stojący wcześniej za rozwojem OUYA, pionierskiej platformy wirtualnej, salonowej rozrywki na Androidzie, dołączyli do zespołu odpowiedzialnego za rozwój oprogramowania i aplikacji Razer. Strony nie ujawniają szczegółów finansowych transakcji zawartej 12 czerwca bieżącego roku.
Razer ma długofalową wizję rozwoju pod kątem Android TV i konsol bazujących na Android TV, takich jak Xiaomi Mi Box i Alibaba Tmall Box, na które OUYA udostępniała do tej pory gry.” – komentuje współzałożyciel i CEO, Min-Liang Tan. „Dokonania zespołu OUYA w zakresie współpracy z deweloperami – zarówno AAA i indie – stanowią duży wkład w rozwój interaktywnej, domowej rozrywki z Androidem i Razer będzie kontynuował tę pracę. Ta transakcja ma na celu wprowadzanie kolejnych deweloperów i ich gier na platformę Android TV.
Już niebawem Razer przygotuje specjalną propozycję skierowaną do obecnych posiadaczy konsoli OUYA, która umożliwi migrację na bardziej zaawansowaną platformę Forge TV w zestawie z kontrolerem Serval. Intencją producenta jest umożliwienie posiadaczom OUYA przeniesienie swoich gier, kontrolerów i kont do platformy Cortex TV i mikro-konsoli Forge TV, pozwalając wnieść doświadczenia z zabawy z Androidem na telewizorze na kolejny poziom. Co więcej, Razer planuje także znaczące obniżki dla posiadaczy OUYA, którzy zdecydują się na kupno urządzeń gamingowych Razera. Migracji do mikro-konsoli Forge będą towarzyszyć również dodatkowe prezenty, loterie i specjalne promocje.
Razer informuje też o swoich planach wprowadzenia licznych usprawnień w konsoli Forge TV, dedykowanych kontrolerach oraz w oprogramowaniu. Aktualizacje będą miały na celu poprawę szeroko rozumianych doświadczeń związanych z domową rozrywką. Dzięki zwiększeniu inwestycji w programy deweloperskie i wydawnicze oraz wielu partnerskim inicjatywom technologicznym, Razer znacznie powiększy liczbę gier dostępnych na nowo pozyskaną platformę Android.
Sklep OUYA Store wkrótce pojawi się ponownie pod nową nazwą – Cortex dla Android TV. To właśnie z niego posiadacze Forge TV będą mieli dostęp do gier i innych treści.

Choć Razer nie wyraża zainteresowania osprzętem OUYA, producent planuje wydawanie treści i gier na Android TV pod nazwą OUYA, w ramach osobnego projektu.
Jeśli chodzi o gry, Min dobrze wie, co robi.” – komentuje Brian Fargo, projektant, producent i programista gier video oraz założyciel Interplay Entertainment i inXile Entertainment. „Jestem pewien, że ma błyskotliwe pomysły na wykorzystanie w Forge TV wszystkich tych gier oraz ciężkiej pracy, jaką w rozwój platformy włożył zespół OUYA.” – dodaje.
Zasoby nabyte wraz z transakcją dołączą do otwartego ekosystemu Forge TV, który Razer zaprezentował w ciągu ostatniego roku. Forge TV to nowoczesna mikro-konsola umożliwiająca rozrywkę z wykorzystaniem Android TV na dużym ekranie oraz dedykowany gamingowy kontroler, Razer Serval. Treści na Forge TV, dostępne z poziomu Google Play zapewnia sam Razer wraz z licznymi partnerami oraz niezależni twórcy gier oraz wydawcy. 
Razer to doskonałe miejsce dla OUYA i dla zespołu, który to wszystko umożliwił.” – komentuje współzałożycielka i CEO OUYA, Julie Uhrman. „Zabiorą platformę OUYA w zupełnie nowe miejsca, inspirując deweloperów i jednocząc graczy na całym świecie.
WIĘCEJ O OUYA
Zaprezentowana w 2013, platforma OUYA umożliwia twórcom wydawanie gier video przeznaczonych do grania na dużym ekranie telewizora. Sklep OUYA oferuje obecnie ponad 1000 gier, zarówno od uznanych deweloperów AAA, jak i od debiutujących artystów. Dzięki inicjatywie OUYA Everywhere, od 2014 roku OUYA umożliwia dystrybucję treści do innych urządzeń.
OUYA, zbudowana na otwartej platformie, powstała dzięki założycielce i CEO, Julie Uhrman. Za projekt konsoli odpowiada wielokrotnie nagradzany projektant, Yves Behar.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube