Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

GIGABYTE: Karty graficzne GIGABYTE GeForce GTX 960 z 4 GB pamięci na pokładzie

GIGABYTE, wiodący producent podzespołów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych dla graczy, rozszerzył swoje portfolio o dwie nowe karty graficznych z serii GeForce GTX 960, które wyposażono w 4 GB szybkiej pamięci GDDR5. Modele GV-N960G1 GAMING-4GD (linia G1 Gaming) oraz GV-N960WF2OC-4GD, oprócz dodatkowej pamięci wyróżniają się również fabrycznym overclockingiem oraz zastosowaniem wydajnego, półpasywnego systemu chłodzenia z rodziny WINDFORCE. 

W karcie graficznej GV-N960G1 GAMING-4GD, podobnie jak modelu wyposażonym w 2 GB pamięci, wykorzystano rozbudowaną, sześciofazową sekcję zasilania, która zapewnia stabilną pracę podkręconego GPU (częstotliwość bazowa: 1241 MHz, tryb boost: 1304 MHz). Kolejne plusy produktu GIGABYTE to półpasywny system chłodzenia WINDFORCE 3X, wysokiej jakości podzespoły, metalowy backplate oraz wsparcie dla technologii Flex Display (obsługa systemów wielomonitorowych).
Model GV-N960WF2OC-4GD, w porównaniu do wersji GV-N960WF2OC-2GD, oprócz dodatkowej pamięci zyskał również metalowy backplate. Ponadto karta wyposażona jest także w podkręcony GPU (częstotliwość bazowa: 1216 MHz, tryb boost: 1279 MHz), system półpasywnego chłodzenia WINDFORCE 2X oraz szeroki zestaw wyjść wideo.
Modele GV-N960G1 GAMING-4GD i GV-N960WF2OC-4GD będą dostępne w sprzedaży pod koniec marca bieżącego roku w sugerowanych cenach brutto wynoszących odpowiednio 1239 zł oraz 1159 zł. Karty graficzne GIGABYTE objęte są 36-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube