Genesis Krypton 700

Bardzo kolorowa mysz

Więcej...

Genesis Vanad 750

Mouse bungee godny uwagi

Więcej...

DOD LS475W

Wideorejestrator samochodowy z GPS

Więcej...

Cooler Master MasterMouse S

Prosta mysz dla graczy

Więcej...

Genesis Radon 600 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z dźwiękiem 7,1

Więcej...

Ciekawe statystyki


W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Sklep z dronami

Gearbest  promotion

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

HTC: Sen o wirtalnej rzeczywistości może stać się rzeczywistością

HTC ujawnia strategiczne partnerstwo z firmą Valve; ogłasza wersję deweloperską sprzętu do wirtualnej rzeczywistości (VR), która będzie dostępna wiosną tego roku, oraz wersję konsumencką, która będzie dostępna pod koniec 2015 r.

HTC, pionier na polu innowacyjnych, inteligentnych technologii, zapowiedział dziś plany związane z postawieniem kolejnego kroku na drodze do upowszechnienia wirtualnej rzeczywistości. Poprzez strategiczne partnerstwo z firmą Valve, HTC obiecuje całkowicie odmienić sposób w jaki konsumenci wchodzą w interakcję z technologią i otaczającym ich światem. Umożliwi to debiut pierwszego rozwiązania do wirtualnej rzeczywistości napędzanego technologią Valve Steam VR, a przeznaczonego dla końcowego odbiorcy. HTC Vive Developer Edition zostanie udostępnione na wiosnę, a edycja konsumencka pod koniec 2015 r.

Vive łączy w sobie technologie Valve z uznanym na całym świecie wzornictwem HTC, ustanawiając nowy, wysoki standard dla branży, która do tej pory zmagała się z wykroczeniem poza fazę koncepcyjną takich projektów.

Peter Chou, prezes HTC, powiedział: „Rzadko zdarza się, że firma ma szansę na zawsze zmienić sposób w jaki ludzie komunikują się ze sobą i wchodzą w interakcję z otaczającym ich światem. Osiągnęliśmy to już raz dzięki rozwojowi naszych technologii związanych ze smartfonami, a dzięki partnerstwu z Valve, zrobimy to ponownie z technologią VR, o której konsumenci mogli do tej pory jedynie marzyć”.

Hipnotyzująca jakość, w pełni immersyjne doświadczenie

Vive oferuje najbardziej immersyjne doświadczenie VR wśród tego typu sprzętu, zanurzając ludzi w innych światach w mgnieniu oka. HTC oraz Valve zapowiedzieli rozwiązanie Full Room Scale 360 Degree z kontrolerami śledzonymi sprzętowo. Pozwala ono wstać, przemieszczać się i odkrywać swoją wirtualną przestrzeń, przyglądać się przedmiotom z każdego kąta i w pełni wchodzić w interakcje z otoczeniem. Ustanawiając nowych benchmark w wydajności, zestaw VR Vive oferuje grafikę wysokiej jakości, wideo odtwarzane w 90 klatkach na sekundę oraz niewiarygodnie wysoką jakość dźwięku.

HTC zapowiada również nowe, bezprzewodowe kontrolery VR, które sprawią, że staniesz się jednością z wirtualnym środowiskiem. Nowe kontrolery HTC Steam VR udostępniane będą w parach i zostały zaprojektowane z myślą o tym, by były na tyle wszechstronne, by współpracować z szerokim zakresem przeżyć VR. W przeciwieństwie do typowych kontrolerów do gier, kontrolery HTC Steam VR są proste i używa się ich intuicyjnie, co pozwala każdemu wynieść jak najwięcej z jego przeżycia.

Gry i nie tylko

Wersje beta Vive Developer Edition umożliwiły już wygenerowanie bogatego kontentu rozrywkowego od czołowych twórców gier komputerowych, wśród których znajdują się Vertigo Games, Bossa, Fireproof, Dovetail Games, Wemo Labs, Google, Steel Wool Games oraz Owlchemy.
Nasza współpraca z HTC napędzana jest wspólną chęcią stworzenia najbardziej kompletnego i robiącego wrażenie przeżycia VR – powiedział Ken Birdwell z Valve. Dostarczanie twórcom kontentu Vive Developer Edition, to niewiarygodnie ważny kamień milowy na drodze do osiągnięcia tego celu – dodał Birdwell.

O ile niesamowite doświadczenia growe są podstawą uniwersum wirtualnej rzeczywistości, potencjał leżący poza grami, jest nieskończenie duży. HTC i Valve są całkowicie oddani realizacji szerszej wizji wirtualnej rzeczywistości i widzą dużą szansę w możliwości zmieniania codziennych doświadczeń ludzi. Podróże, obecność na meczu, spotykanie się ze znajomymi, a nawet zakupy, już nigdy nie będą takie same, a obie firmy współpracują z czołowymi twórcami kontentu, wśród których znajdują się Google, HBO, Lionsgate oraz National Palace Museum na Tajwanie, by ta wizja stała się rzeczywistością.

Vive tworzy ekscytującą szansę dla wszystkich deweloperów i twórców kontentu, którzy mogą nam pomóc we wprowadzeniu wirtualnej rzeczywistości do głównego nurtu, dzięki rozwiązaniu, które całkowicie redefiniuje to, jak bawimy się, komunikujemy, uczymy, a koniec końców stajemy się bardziej produktywni” – powiedział Jeff Gattis, executive director oddziału Connected Products w HTC.

HTC Vive naprawdę istnieje, jest już tutaj i będzie gotowe do startu przed początkiem 2016 r.” – dodał Gattis.

 

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube