Dysk WD My Passport 2TB

Prosty dysk o dużej pojemności

Więcej...

Goclever 3D Printer Invention

Ręczna drukarka 3D dla każdego

Więcej...

Edimax AC 1200 EW-7822ULC

Adapter WiFI od Edimax

Więcej...

Air Live Smart Home Kit

Podstawa to dom pod kontrolą

Więcej...

Cooler Master Mastermouse Pro L

Tania mysz Pro

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

RAZER: Otwarta platforma wirtualnej rzeczywistości coraz popularniejsza

Firma Razer™, światowy lider w produkcji zintegrowanych urządzeń oraz oprogramowania dla graczy, wspólnie z Sensics™ - liderem w dziedzinie VR, ogłosiła dzisiaj, iż do projektu Open Source Virtual Reality (OSVR) dołączyli kolejni partnerzy.

Począwszy od nagrodzonego debiutu podczas CES 2015, do projektu OSVR dołączyło aż 13 nowych organizacji, w tym Jaunt, pionier w rozwiązaniach VR na potrzeby filmu. Kolejne firmy prowadzą rozmowy z Razerem i Sensics.
Tak wspaniałe przyjęcie OSVR przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwania, a od momentu ogłoszenia projektu na CES wciąż otrzymujemy kolejne zapytania od firm zainteresowanych partnerstwem.” – komentuje Min-Liang Tan, współzałożyciel oraz CEO Razer. „Współpraca firm, które do tej pory stworzyły mnóstwo wspaniałych rozwiązań w dziedzinie VR zaowocuje szybszą popularyzacją wirtualnej rzeczywistości i poprawą doświadczeń użytkowników.”
OSVR ma na celu stworzenie nowego standardu zarówno w sferze pracy deweloperów, jak i doznań użytkowników. Razer oraz Sensics wspierają projekt tworząc OSVR Hacker Dev Kit, urządzenie oraz oprogramowanie ułatwiające tworzenie rozwiązań opartych o wszystkie technologie wykorzystywane w VR.
Nowi członkowie projektu OSVR:
3DRudder – kontroler umożliwiający nawigację 3D za pomocą ruchu stóp. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownicy mogą poruszać się po wirtualnych światach w najbardziej intuicyjny sposób.
Cyberith – twórcy Virtualizera, urządzenia umożliwiającego użytkownikom swobodne poruszanie się podczas eksploracji wirtualnego uniwersum.
Impulsonic – twórcy przestrzennych systemów audio wykorzystywanych przez VR oraz gry. Flagowy produkt Impulsonic to Phonon to system authoringu efektów przestrzennych, takich jak reverb, oraz pozycjonowania i modelowania dźwięku 3D.
Jaunt – wiodący deweloper profesjonalnych zestawów do nagrywania i odtwarzania realistycznych i w pełni stereoskopowych materiałów VR.
Lucidscape – to producent nowego silnika symulacji 3D, który umożliwi budowę sieci niezależnych, połączonych ze sobą wirtualnych światów.

Pixel Titans – to niewielki zespół zaangażowany w prace nad grą STRAFE®, która ma się stać „najbardziej realistycznym shooterem z roku 1996”. Zaangażowaniu Pixel Titans w OSVR przyświeca idea stworzenia powszechnie dostępnego systemu VR.
SoftKinetic® - dzięki swojej technologii DepthSense® umożliwia interakcje z wirtualnymi światami za pomocą naturalnych ruchów dłoni. Rozwiązanie to wykorzystuje kamerę 3D i middleware umożliwiający stworzenie pełnej siatki dłoni bez konieczności dotykania skanera.
Sonic VR – autorzy urządzeń oraz oprogramowania do renderowania obiektowego dźwięku 3D (wokół obiektu, poniżej/powyżej obiektu, z głębi). Sonic VR udostępni zestawy deweloperskie do wykorzystania z urządzeniami peryferyjnymi oraz zapewni wsparcie podczas integracji z OSVR.
Tactical Haptics – firma pracuje nad komercjalizacją dotykowych kontrolerów do gier, które oferują wrażenia dotykowe znacznie bardziej realistyczne niż standardowe wibracje. Firma wierzy, że jest to jeden z kluczowych elementów, których brakuje na obecnym rynku VR.
Tammeka Games – deweloper pracujący nad Radial-G: Racing Revolved, arkadową grą wyścigową sci-fi dedykowaną systemom VR. Premiera pełnej gry Radial-G odbędzie się na Steamie już w maju, na krótko przed czerwcową premierą Hacker Development Kit w 2015.
VisiSonics – to lider w dziedzinie precyzyjnie pozycjonowanego, uprzestrzennionego dźwięku 3D do wykorzystania zarówno w grach i filmach opartych na wirtualnej lub rozszerzonej rzeczywistości.
VR Bits – to studio kreatywne, specjalizujące się w tworzeniu treści na potrzeby VR. Do projektu OSVR wniesie wiedzę z zakresu projektowania gier oraz wsparcie doświadczonych twórców angażujących wirtualnych treści.
VR Union – to stworzona przez autorów zestawu DK1 upgrade firma produkująca urządzenia VR dedykowane rozwiązaniom biznesowym.
Program OSVR Academia:
Program OSVR Academia to kolejny krok Razera na drodze do rozwoju i spopularyzowania wirtualnej rzeczywistości. Inicjatywa zapewni dostawę 10 darmowych zestawów OSVR Hacker Development Kit oraz pełen dostęp do kodu źródłowego OSVR dla każdej kwalifikującej się szkoły wyższej, która planuje stworzenie laboratorium VR.
Przedstawiciele instytucji mogą aplikować za pośrednictwem zakładki „Join OSVR” na górze strony www.osvr.com.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube