Lenovo ThinkPad T480S

Mały komputer biznesowy

Więcej...

Goclever Sound Tube Rocket

Rakietowy głośnik

Więcej...

Genesis Neon 360

Wibrujące słuchawki dla graczy

Więcej...

Vordon DVR-195

Kamera i lusterko w jednym

Więcej...

Tenda Nova MW3

Router do sieć mesh

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Jesteś graczem? Daj się poznać! Rusza największe w Polsce badanie graczy

Kim jest polski gracz? Co go wyróżnia? Jaki wpływ ma granie na rożne aspekty życia? Startuje projekt #jestemgraczem, mający na celu odpowiedzieć na te pytania. Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy odwiedzić stronę jestemgraczem.com i wypełnić kwestionariusz.

Rozpoczęło się największe w Polsce badanie graczy. Od dziś każdy fan wirtualnej rozgrywki na komputerach osobistych, konsolach i urządzeniach mobilnych może wypełnić kwestionariusz i przyczynić się do powstania rzetelnego, kompletnego obrazu polskiego gracza.

Badanie ma odpowiedzieć na szereg pytań. Jaką rolę w życiu gracza pełnią gry? Czy i w jaki sposób wpływają na jego relacje ze znajomymi, edukację, zdrowie fizyczne oraz karierę? Czy granie nauczyło go nowych umiejętności, które z powodzeniem wykorzystuje w życiu? Według Newzoo – organizacji badającej rozwój rynku gier komputerowych i wideo na świecie – w styczniu 2014 roku ponad 13 milionów Polaków wykorzystywało swój sprzęt elektroniczny do grania. Gracze stanowią więc dużą i ważną grupę społeczną – do tej pory w pełni niezbadaną.

Opiekę merytoryczną nad projektem sprawują eksperci z międzynarodowej agencji badawczej IPSOS. Sponsorem badania jest producent kart graficznych: SAPPHIRE Technology. Projekt wspiera szeroka koalicja polskiego środowiska gamingowego. Patronat nad akcją objęli CD-Action, cybersport.pl, dobreprogramy.pl, gamezilla.pl, gry.interia.pl, Patryk „Rojo” Rojewski, pclab.pl, polskilive.pl, polygamia.pl, ppe.pl, PSX Extreme oraz Secret Service.

Każda wypełniona ankieta jest ważnym głosem mającym realny wpływ na postrzeganie graczy. Wyniki badania będą istotnym, rzetelnym argumentem zarówno w towarzyskich, jak i w medialnych dyskusjach, które w najbliższej przyszłości toczyć się będą wokół grania. Wystarczy 10 minut, by każdy gracz uczestniczący w badaniu mógł pomóc zweryfikować stereotypy, jakie od lat nawarstwiają się wokół pasjonatów gamingu.

 

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube