ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

HAMA: Słuchawki Skullcandy dyktują tempo.

Bieganie ma mnóstwo zalet, ale nie brakuje jej również wad, a jedną z największych jest monotonia. Czy muzyka płynąca z dobrych słuchawek może być panaceum na nudę?

Biegacze stali się nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu. Jest ich coraz więcej w parkowych alejkach czy na ulicznych chodnikach. Czym tłumaczyć ten fenomen? Bieganie jest tanim sportem, minimalizuje ryzyko chorób, a także pozwala pozbyć się stresu. Niestety, po początkowej fascynacji bieganiem wiele osób zaczyna odczuwać znużenie. Jak temu zapobiec? Jednym ze sposobów jest bieganie z muzyką na uszach. Ulubione dźwięki doskonale motywują do treningu. Naukowcy odkryli, że słuchanie muzyki podczas ćwiczeń przyczynia się do wzrostu adrenaliny, która stymuluje pracę mięśni i układu krążeniowo – oddechowego. Ponadto muzyka odpręża i zmniejsza postrzeganie wysiłku. O ile dobór odpowiedniego repertuaru i odtwarzacza nie stanowi większego problemu, o tyle przy wyborze słuchawek zaczynają się schody. Nieustanne poprawienie wyślizgujących się z ucha gumek bądź plastikowe, bezbarwne dźwięki mogą łatwo zniechęcić do słuchania muzyki podczas joggingu. Jak zatem pogodzić ergonomię z solidnym brzmieniem, a przy okazji nie wydawać fortuny na akcesorium? Na półkach sklepowych nie brakuje słuchawek spełniających powyższe kryteria. Wśród rynkowych nowinek na uwagę zasługują douszne słuchawki Skullcandy – marki doskonale znanej młodszym fanom muzyki. Model Chops cechuje się ergonomiczną konstrukcją i lekką wagą, dzięki czemu ich użytkownik może poruszać się swobodnie, pokonując długie dystanse. W tych słuchawkach zastosowano ciekawe rozwiązanie w postaci przyczepianego pałąka co znacznie ułatwia ich dopasowanie do uszu oraz intensywne poruszanie się w rytm muzyki. Chops posiada 15 mm przetworniki, znakomicie odwzorowujące dźwięki. Model obecny dostępny jest w dwóch kolorach – niebieskim i czarnym a wkrótce pojawią się kolory różowy i zielony.
Innym nowym modelem Skullcandy są słuchawki Riff. To typowe słuchawki douszne z wbudowanym mikrofonem. Na kablu umieszczony jest pilot służący do regulacji głośności i odbierania połączeń telefonicznych. Wysokiej klasy 10 mm przetworniki oraz technologia Supreme Sound gwarantują, niezależnie od rodzaju słuchanej muzyki, naturalne wokale, precyzyjne wysokie dźwięki i soczysty bas. Klienci mają do wyboru cztery zestawy kolorystyczne Riff – czarny, różowy, szary i biały.

Sugerowane ceny w Hama Polska:
Słuchawki douszne Skullcandy Riff – 69,90 złotych
Słuchawki douszne Skullcandy Chops – 79,90 złotych

 

Komentarze zostały wyłączone