Tribe Gwiezdne wojny Pop Darth Vader

Słuchawki dla fanów Gwiezdnych wojen

Więcej...

Sennheiser IE 800 S

Słuchawki dla smakoszy

Więcej...

Sennheiser GSP 600

Gamingowe słuchawki dla wymagających

Więcej...

Natec Firefly Pro

Lampka inna niż reszta

Więcej...

Sennheiser Momentum Free In-Ear Wireless

Świetne, rewelacyjne, niesamowite

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

INTEL: Intel Extreme Masters Katowice 2014 bije wszystkie rekordy

Electronic Sports League Polska oraz Intel mają przyjemność poinformować, iż Intel Extreme Masters Katowice było najlepiej oglądanym wydarzeniem e-sportowym w historii tej dyscypliny.

Transmisje z turniejów Intel Extreme Masters oraz EMS One CS:GO Katowice pobiły wszystkie ustanowione wcześniej rekordy oglądalności. Finał turnieju League of Legend pomiędzy KT Rolster Bullets (Korea Południowa) a Fnatic w jednym momencie oglądało ponad 511 000 osób, co jest najlepszym wynikiem oglądalności pośród wszystkich transmisji realizowanych przez ESL.TV. Poprzedni rekord został ustanowiony podczas rozgrywek Intel Extreme Masters Kolonia w listopadzie 2013 roku i wynosił 302 000 osób.

Niewiele ponad sześć czy siedem lat temu byliśmy niezmiernie szczęśliwi, gdy pojedynczy mecz śledziło 12 000 osób” – mówi Michał Blicharz, Dyrektor Zarządzający ds. ProGamingu w ESL. „Dziś 12 000 osób śledziło na żywo zmagania najlepszych graczy na świecie podczas Intel Extreme Masters Katowice, a kolejne setki tysięcy przed ekranami swoich komputerów”.

Jednoczesna najwyższa oglądalność na platformie Twitch (Peak Concurrent Viewership) we wszystkich grach wyniosła 643 000 osób. Jest to kolejny rekord ESL.TV pobity podczas IEM Katowice. Poprzedni rekord został również ustanowiony w Katowicach podczas ubiegłorocznej edycji. Wtedy szczyt oglądalności wyniósł 318 000 osób. Według szacunków, transmisja w Azji na wszystkich platformach przekroczyła ponad 1 000 000 osób oglądających jednocześnie stream.

Widzowie z ponad 180 krajów uruchomili transmisję w sumie 23 164 454 razy oraz spędzili łącznie 12 648 666 godzin śledząc relacje na żywo, prawie podwajając wynik osiągnięty podczas siódmego sezonu Intel Extreme Masters, którego finał odbył się w Hanowerze. Twitch.tv, największa platforma streamingowa na świecie dla graczy informuje, iż Intel Extreme Masters był największym sukcesem w historii istnienia firmy:
Rozgrywki e-sportowe przyciągają uwagę ludzi na całym świecie i rywalizują z tymi, które są dostępne w telewizjach tradycyjnych i konkurują z nimi swoją oglądalnością” mówi Stuart Saw, Dyrektor Regionalny, EMEA, Twitch. „Intel Extreme Masters World Championship jest jednym z najważniejszych wydarzeń w całej branży e-sportowej, znanym z wysokiego poziomu gier, bardzo dobrej produkcji telewizyjnej oraz niesamowitej atmosfery! Dla potwierdzenia muszę stwierdzić, iż Counter-Strike: Global Offensive osiągnął najlepszą oglądalność w historii, a turniej League of Legends plasuje się w ścisłej czołówce pod względem pojedynczych oglądających.”
„Hashtag #IEM do czerwoności rozgrzał sieci społecznościowe – Facebook, Twitter, Instagram, Google+. W ciągu tygodnia, w którym odbywał się światowy finał Intel Extreme Masters dyskusja o wydarzeniu dotarła do ponad 20 mln użytkowników na całym świecie, co jest niebagatelnym również rekordowym wynikiem. Można ją było śledzić na bieżąco dzięki monitoringowi dostępnemu na stronie wydarzenia.

Komentarze zostały wyłączone

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube