uGo Mistral 2.0

Lekki dron do zabawy

Więcej...

Asustor AS3102T v2

Domowy NAS

Więcej...

XPG Emix H20

Słuchawki dla gracza

Więcej...

Rapoo X1900

Klawiatura i mysz od Rapoo

Więcej...

Trust GTX 420 Rath

Zaufane słuchawki dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
54% użytkowników internetu w wieku powyżej 25 lat obawia się włamania na swoje konta w mediach społecznościowych
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Nowy patent Microsoftu – mata VR

Nowy patent Microsoftu – mata VR

Do amerykańskiego urzędu patentowego wpłynął nowy wniosek związany z wirtualną rzeczywistością. Jego właścicielem jest Microsoft, który chce w ten sposób chronić swój pomysł na kolejny gadżet związany z tą cyfrową rozrywką. Patent dotyczy maty podłogowej, która poprzez swoje ruchy ma spowodować bardziej rzeczywiste doznania w wirtualnym świecie, a jednocześnie chronić ma eksploratora przed wpadnięciem na meble i ściany podczas badania cyfrowego świata.

Złożenie patentu ma jeszcze jeden wydźwięk, na który warto zwrócić uwagę. Pokazuje to, że po tym jak opracowano plany wirtualnej rzeczywistości dla Xbox One, koncern nadal jest zainteresowany rozszerzeniem środowiska VR w ekosystemie Xbox.
Wiele istniejących rozwiązań VR ostrzega użytkowników w czasie gry przed wyjściem poza bezpieczną strefę. Wciąż jednak istnieje szansa, że mogą oni trafić w otaczające ich przedmioty i uszkodzić je lub zranić się. Patent Microsoftu ma zawierać markery, które zestaw VR by skanował by ustanowić lub dostosować bezpieczny do zabawy obszar.
Wniosek przygotowany przez Microsoft opisuje też znaczniki pozycji początkowej, na której gracz stałby przed wejściem do świata VR. Przewiduje też umieszczenie w niej czujników nacisku na matę. Ponadto Microsoft przewiduje umieszczenie w macie czujników, które poprzez wibracje zapewnią odpowiedź na działania użytkownika w świecie wirtualnej rzeczywistości. Przedstawiony we wniosku pomysł uwzględnia również możliwość dopasowania maty do wielkości podłogi, którą gracz ma do dyspozycji. Zbudowana na zasadzie płytek podłogowych może być ustawiana wg własnego uznania.
Niestety, wniosek patentowy nie gwarantuje, że Microsoft pracuje nad taką matą. Pokazuje jednak, że taka możliwość jest brana pod uwagę. Zgłoszenie patentowe to tylko wczesny krok w kierunku potencjalnej maty podłogowej, która mogłaby „dudnić” podczas grania w grę Gears of War 6 w VR, zapewniając jednocześnie nieco większe bezpieczeństwo.

Znajdziesz mnie:

Subscribe on YouTube