PocketBook Touch HD 3

Czytnik wart grzechu

Więcej...

Audictus Adrenaline

Eleganckie z dobrym brzmieniem

Więcej...

AOC AGON AG251FZ

Monitor zaprojektowany dla graczy

Więcej...

Sennheiser Momentum Wireless Black

Słuchawki na piątkę

Więcej...

Lanberg RO-175GE

Tani router dla każdego

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Giganci chcą standaryzować SI

Giganci chcą standaryzować SI

Coraz większa popularność sztucznych inteligencji powoduje, że coraz więcej firm chce wiedzieć, jak skuteczną SI mają. Dlatego Ci najwięksi postanowili opracować zestaw testów porównawczych, które pozwolą określić „jak dobra” jest sztuczna inteligencja.

Zadania opracowania benchmarków podjęło się konsorcjum 40 firm technologicznych, w tym Facebook i Google. Zestaw testowy nazwany MLPerf Inference v0.5 skupia się na trzech typowych zadaniach uczenia maszynowego: klasyfikacji obrazów, wykrywania obiektów i tłumaczenia maszynowego. Budując benchmarki wzięto pod uwagę różne możliwości przetwarzania przez różne urządzenia. Dlatego przygotowano różne testy dla różnych platform: smartfonów, serwerów czy układów scalonych.
Poza zapewnieniem najlepszych praktyk dla firm działających w obszarach sztucznej inteligencji, firmy liczną na to, że benchmarki pomogą w pobudzeniu dalszych innowacji. Dzięki wynikom w programach testowych, firmy podejmą rywalizację walcząc o to, by ich SI była lepsza od innych.

Znajdziesz mnie:

Subscribe on YouTube