Tracer Torn

Bojowa mysz w natarciu

Więcej...

Lenovo Yoga 920-13IKB Glass

Uniwersalizm pełną gębą

Więcej...

Lioncast LX20

Proste ale dobre słuchawki dla graczy

Więcej...

A4TECH Bloody B180 RGB

Klawiatura z szeroką gamą podświetleń

Więcej...

Sennheiser GSP 500

Sennheiser to również słuchawki dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Rynek smart gadżetów rośnie bardzo dynamicznie

Rynek smart gadżetów rośnie bardzo dynamicznie

Smart gadżety ukrywające się pod wspólna angielską nazwą wereables przeżywają swój „złoty wiek”. Według International Data Corporation w czwartym kwartale 2018 roku producenci tych urządzeń odnotowali 30-procentowy.

Oczywiście wzrost sprzedaży wiąże się z końcem roku, świętami i prezentami, nie zmienia to jednak faktu, że coraz chętniej wyposażamy się w inteligentne urządzenia. I chociaż nie jest łatwo przekonać użytkowników do swojego produktu, to jednak liczba tych pierwszych stale rośnie. A tempo, w jakim to postępuje, robi wrażenie.
Liczby opublikowane przez International Data Corporation wskazują na 31,4-procentowy wzrost liczby urządzeń noszonych na ciele. Jest to ok. 59.3 milionów smartwatchy, smart bandów i temu podobnych akcesoriów, które zakupiono w czwartym kwartale 2018 roku. Przez cały rok do rąk klientów trafiło 172,2 mln urządzeń - o 27,5 proc. więcej niż w 2017 r.
Swoją pozycję lidera w teh branży twardo trzyma Apple, które pozyskuje klientów tym, że nadal dodaje przydatne funkcje. Przykładem jest pierwszy smartwatch z wbudowaną funkcją elektrokardiogramu (EKG) , która może ostrzegać o takich zdarzeniach, jak np. migotanie przedsionków.
Ponad 1/3 sprzedaży smart gadżetów w ostatnim kwartale 2018 roku były smartwatche. Apple zanotowało w tym sektorze sprzedaż 9.2 miliona swoich zegarków. Według analityków, liczbę sprzedanych (lub kupiony, zależy od której strony spojrzymy) inteligentnych urządzeń zwiększyły „akcesoria nauszne”, których sprzedaż w tym okresie również uległa podwojeniu. Dzięki Apple AirPods, Google Pixel Buds, Bose's QC3511 i innym akcesoriom, liczba sprzedanych tego typu urządzeń IV kwartale wzrosła o 66,4% - zabezpieczając 21,9% rynku.
Również znany producent smartfonów - Huawei - odnotował 248,5-procentowy wzrost na rynku w tym segmencie. Nie tak dawno firma była małym producentem central telefonicznych, a teraz nie dość, że oferuje bardzo popularne smartfony to jeszcze ma popularne „stroje”, takie jak Watch GT i FreeBuds 2 Pro. Firma również zanotowała wzrost sprzedaży - 43-procentowy.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube