Tracer Torn

Bojowa mysz w natarciu

Więcej...

Lenovo Yoga 920-13IKB Glass

Uniwersalizm pełną gębą

Więcej...

Lioncast LX20

Proste ale dobre słuchawki dla graczy

Więcej...

A4TECH Bloody B180 RGB

Klawiatura z szeroką gamą podświetleń

Więcej...

Sennheiser GSP 500

Sennheiser to również słuchawki dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Jak wynika z danych Gemiusa w styczniu 2019 roku niemal 16 proc. komputerów używanych w Polsce działało z systemem Windows 7, zaś  Windows 10 oraz Windows 8.1 miały po 20 proc. udziału
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sony oficjalnie zamyka projekt PlayStation Vita

Sony PlayStation Vita

Po siedmiu latach obecności na rynku – premiera konsoli miała miejsce w grudniu 2011 roku w Japonii i w 2012 roku w innych krajach – producent kończy produkcję urządzenia. To koniec powolnego wycofywania produktu, który zaczął się w 2015 roku, gdy zatrzymano rozwój gier z pierwszej, startowej partii tytułów konsoli.

PS Vita „spędziła” na rynku kilka lat, które jednak trudno nazwać szczęśliwymi. Konsola musiała konkurować ze smartfonami, które w tym samym czasie rozpoczęły swój dynamiczny pochód z mobilnym grami. Sony wystartowało ze swoją przenośną konsolą w chwili, gdy czymś takim stawały się telefony. I chociaż pojawiały się ciekawe tytuły, mała sprzedaż spowodowała migrację developerów z platformy japońskiego producenta w kierunku gier na smartfony. Sytuacja trochę się poprawiła po uwzględnieniu głosów użytkowników, którzy narzekali na drogie, dedykowane karty pamięci, ciągle jednak trzeba było uwzględniać konkurencję w postaci Nintendo.
Według przekazanych przez Sony informacji, firma nie planuje kontynuacji projektu ręcznej konsoli. W dobie wszechobecnych smartfonów to raczej nie dziwi. Nowy handheld musiałby też zmierzyć się z konsola Switch, która ma już ugruntowaną na rynku pozycję. Japończycy chcą skupić się na PS4, która ma wystarczająco silną pozycję, by móc oprzeć na niej swoją przyszłość. Zwłaszcza, że coraz popularniejsze są rozwiązania chmurowe, w których Sony ma już swojego „przedstawiciela” w postaci PlayStation Now. Firma planuje zwiększyć liczbę tych usług, oferując większa mobilność, ale też jeszcze mocniej przywiązując do siebie posiadaczy jej produktów.

 

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube