uGo Hover Ball

Bezpieczna piłka w domu

Więcej...

Goclever smart band Max Fit Premium

Prosta opaska dla miłośników zdrowia

Więcej...

AOC AGON AG271QG

Monitor dla graczy z ciekawostkami

Więcej...

SanDisk Extreme Pro USB 3.1 Flash Drive 128 GB

Dobra pamięć zawsze się przyda

Więcej...

MyKronoz ZeTime

Elegancki smartwatch z dużymi możliwościami

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Xbox Live wkrótce połączy graczy na Androidzie, iOS i Switch

Xbox Live wkrótce połączy graczy na Androidzie, iOS i Switch

Mam wrażenie, że Microsoft ocknął się z kilkuletniego marazmu i zaczął szybko nadrabiać stracony czas. Zamknięte do tej pory środowisko Xbox-a, dzięki usłudze Xbox Live zaczyna łączyć graczy z wielu platform pozwalając na wymianę nie tylko doświadczeń, ale i wspólną grę.

Xbox Live, po raz pierwszy uruchomiono w 2002 roku. To pokazuje, jak dojrzała, żeby nie powiedzieć stara, jest ta usługa. Zapewne w wielu przypadkach jest starsza niż korzystający z niej gracze. Od początku dedykowana była posiadaczom konsoli Microsoftu, na początku na kontynencie amerykańskim, a dopiero potem, bardzo powoli była uruchamiana w innych regionach świata. Wciąż jednak ograniczona była tylko do posiadaczy konsol Xbox. Dopiero od jakichś dwóch lat usługa umożliwiła połączenie użytkowników komputerów stacjonarnych z konsol owcami, a teraz Microsoft zapowiada integrację z Androidem, iOS i konsolami Switch Nintendo. Dzięki temu gracze mogliby na szerszym forum prezentować swoje osiągnięcia, zakładać kluby, rozbudowywać listę znajomych itp.
Zapowiedź producenta konsoli pokazuje, w którą stronę zmierza jego strategia rozwoju platformy gamingowej. Dziś Microsoft jest mniej zainteresowany tym gdzie grasz, a bardziej tym, byś używał jego technologii. Nie oznacza to oczywiście, że firma nie kładzie nacisku na sprzedaż Xbox-ów i Windowsa. Dalej są one dla niej ważne, ale powoli środek ciężkości przesuwany jest w stronę platformy łączącej różne systemy i usługi.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube