Genesis Radon 720 Virtual 7.1 Headset

Słuchawki z mocnym powerem

Więcej...

Natec Crake

Mysz o nietypowym, bardzo nietypowym kształcie

Więcej...

Monitor Lenovo L24q

Elegancki monitor o nietuzinkowych możliwościach

Więcej...

Router TP-LINK M7200

Sieć WiFi w kieszeni

Więcej...

Genesis Xenon 400

Gamingowa elegancja w dłoni

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sztuczna inteligencja podmieni tło w filmie na YT

Nowe narzędzie generowane przez Internetowych gigantów z każdym dniem dają coraz większe możliwości. Pozwalają one nie tylko ulepszać zdjęcia, budowac automatyczne boty odpowiadające na komentarze, ale tez usprawniają produkowane przez internautów filmy. Już dawno na telefonach można edytować filmy, wykorzystując przygotowane przez różnych producentów narzędzia dostosowane do małego ekranu. Teraz Google wprowadza kolejne usprawnienie implementując w swoich narzędziach sztuczną inteligencję.

Zaawansowane algorytmy pozwalają zastąpić tło filmu tak samo łatwo, jak np. dodanie filtru do zdjęcia na Instagramie. W sieci można znaleźć sporo technicznego żargonu wyjaśniającego działanie techniki, ale chyba wystarczy powiedzieć, że SI umożliwia podmianę tła bez konieczności kręcenia filmu na zielonym tle. Na zamieszczonym poniżej filmie, możecie zobaczyć, jak sprawnie to działa.
Na razie rozwiązanie Google jest dostępne w wersji beta tylko dla ograniczonej grupy użytkowników, w tym wąskiej grupy YouTuberów. Przetworzone filmy zapisywane są nowym formacie wideo. Rezultaty nie są jeszcze doskonałe, na przykład na niektórych ciemnych ubraniach znajdują się artefakty przypominające halo, ale wygląda to na kolejny krok w rozwoju SI w sieci. I kolejny krok do chwili, gdy SI samodzielnie zbuduje pierwszy film.a

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube