Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Sony opatentowało kontrolery ruchów VR

Sony Interactive Entertainment złożyło w tym tygodniu dwa wnioski patentowe, w których opisuje swoje rozwiązanie dla kontrolerów ruchu w wirtualnej rzeczywistości. Co prawda jest jeszcze za wcześnie by stwierdzić, czy to całkiem nowy system PlayStation VR, warto jednak pamiętać, że minęło już osiem lat odkąd kontrolery Move po raz pierwszy trafiły na rynek. Przydałoby się więc coś nowego i może to jest to?

Pierwszy z patentów obejmuje rysunek kontrolera trzymanego pionowo, z umieszczonymi na szczycie przyciskami i spustem po drugiej stronie, który jest w zasięgu palca wskazującego. Z boku widać pasek ręczny, ale to paski umieszczone na uchwycie są chyba najciekawszym elementem kontrolera. Rozszerzają się i kurczą, dając sprzężenie zwrotne symulując wrażenie dotykania przedmiotu.
Drugi patent służy do śledzenia palca umieszczonego na górze zestawu słuchawkowego HMD. Ma on działać inaczej niż obecne rozwiązanie PSVR, która wykorzystuje kamerę PlayStation do śledzenia pozycji kontrolerów ruchu. To oznacza, że potrzebny jest nowy HMD, by korzystać z tego kontrolera.
Niezależnie od tego, czy są to przyszłe kontrolery Sony VR czy też nie, warto zauważyć, że PSVR może się pochwalić największą liczbą sprzedanych gier VR – ponad dwoma milionami egzemplarzy. To już całkiem niezły potencjał, na tyle istotny, że nie tylko warto pracować nad rozwiązaniami dedykowanymi, ale też można je rozwijać ze świadomością, że jest spore grono potencjalnych odbiorców nowego rozwiązania.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube