uGo Hover Ball

Bezpieczna piłka w domu

Więcej...

Goclever smart band Max Fit Premium

Prosta opaska dla miłośników zdrowia

Więcej...

AOC AGON AG271QG

Monitor dla graczy z ciekawostkami

Więcej...

SanDisk Extreme Pro USB 3.1 Flash Drive 128 GB

Dobra pamięć zawsze się przyda

Więcej...

MyKronoz ZeTime

Elegancki smartwatch z dużymi możliwościami

Więcej...

Ciekawe statystyki


61% firm odnotowało co najmniej jeden incydent związany z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzeń drukujących
Najnowszy raport NASK wskazuje, że w Polsce zarejestrowanych jest prawie 2,6 mln nazw domen. W porównaniu z wynikiem sprzed roku liczba ta wzrosła o ponad 20 tys. W czwartym kwartale 2018 r. dziennie rejestrowano ...
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
W 2016 roku aż 43 % ankietowanych uważało, że zakupy w internecie są ryzykowne. Rok później liczba ta spadła do 38 %,

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Eksperymentalne narzędzia Google do rzeczywistości wirtualnej

Eksperymentalne narzędzia Google do rzeczywistości wirtualnej

Kiedy Google uruchomiło swoją aplikację Blocks, do rysowania grafik w wirtualnej rzeczywistości, jej przedstawiciele twierdzili, że program jest na tyle prosty, że może być używany nawet przez osoby nie posiadające doświadczenia w modelowaniu 3D. Teraz gigant rozwija nowe funkcje, które mają uczynić program jeszcze łatwiejszy w obsłudze.

Na początek użytkownik może wybrać pomiędzy czterema środowiskami: białym i czarnym tłem oraz pustynią widzianą w dzień i w nocy. W odpowiedzi na zgłaszane przez użytkowników problemy, udoskonalono również przyciąganie figur do siebie. Do tej pory ich zachowywanie było często nieprzewidywalne lub trudne do kontrolowania. Umożliwiono też dostęp do prototypowych wersji nowych funkcji. Stworzono też nową sekcję – Laboratorium – w której znajdują się narzędzia, nad którymi trwają jeszcze prace. Umożliwiają one usunięcie pojedynczej krawędzi, twarzy, włączyć siatkę w całym środowisku itp. To ostatnie umożliwia np. zmierzenie każdego nowo utworzonego obiektu, co mogą ułatwić linijki, które również znajdują się w laboratorium. Co prawda narzędzia te nie pracują jeszcze stabilnie i zdarzają się błędy, ale wizyta w laboratorium pozwala przetestować funkcje, które potem wejdą do „normalnego” użycia, a jednocześnie pokaże, czego można się spodziewać w najnowszych wersjach aplikacji.
Informację o opublikowaniu nowej wersji programu, Google zaprezentowało trzy wirtualne kreacje: retro rolkowym ostrzem, aparatem Google VR 360 i nawet starym zdjęciem 3D, które pokazały co można zrobić w aplikacji.
Na pewno nie jeden fan wirtualnych światów chętnie sięgnie po ten program by spróbować swoich sił w projektowaniu wirtualnej rzeczywistości. Ja zachęcam do tego.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube