ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

CES 2018: e-Palette mobilny sklep Toyoty

e-Palette mobilny sklep Toyoty

Jedną z nowości zaprezentowanych na targach CES 2018 jest mobilna platforma handlowa zaprezentowana przez Toyotę. Japoński producent pokazał e-Palette, coś co ma „zamazać linię pomiędzy cegłami a handlem online”.

Zaprezentowany przez Toyotę mobilny sklep ma być w pełni elektryczny, ma też wspierać autonomiczne technologie wykorzystywane przez Japończyków i inne firmy, które produkują pojazdy poruszające się bez kierowcy. E-Palette ma być platformą pozwalającą na transport, dostawę, sprzedaż detaliczną i wszystko inne co firma mogłaby wymyślić. Reprezentuje ona nowy kierunek, w którym Toyota chce zmierzać – od firmy motoryzacyjnej, do firmy zajmującej się mobilnością.
Koncern już od jakiegoś czasu nosi się z takim zamiarem, dzięki czemu ma już kilku partnerów, z którymi chce rozwijać swoją mobilną platformę sprzedaży. Są w śród nich takie firmy jak: Pizza Hut, Uber, Mazda, Amazon i Didi.
E-Palette wyraźnie pokazuje długofalowy plan Toyoty, w którym firma przewiduje świat z mniejszą liczbą klientów zainteresowanych zakupem samochodów. Czy to oznacza, że za jakiś czas na ulicach pojawią się obwoźne półki zastawione towarami? Dziś sprzedaż obwoźna nikogo nie dziwi, więc przejście w autonomiczne, samoobsługowe pojazdy oferujące towary wydaje się naturalną koleją rzeczy.

02 Business set 2

e-Palette w różnych konfiguracjach

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube