ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Vuzix wprowadza pierwsze okulary AR z obsługą Alexa

Okulary Vizax

Rozszerzona rzeczywistość rozpala umysły niejednego projektanta i nie jednego miłośnika gier komputerowych. Podobnie jak w przypadku wirtualnej rzeczywistości, na rynku pojawia się coraz więcej akcesoriów do AR.

Widać to zwłaszcza na trwających właśnie targach CES, podczas których wielu producentów prezentuje nowości, nad którymi pracuje, lub które przygotowuje do wprowadzenia na rynek. Jedną z tych firm jest wieloletni producent okularów, firma Vuzix. Zaprezentowała ona swój najnowszy produkt, okulary wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Nie są to jednak zwykłe okulary, ponieważ współpracują one z Alex-ą, sztuczną inteligencją przygotowaną przez Amazon-a. Dzięki tym okularom, można prowadzić dialog z SI, a jej odpowiedzi będą pokazywane na wyświetlaczu tak, jak w przypadku Google Glass. Może np. wyświetlić mapę i pokazać drogę do celu.
Firma prezentując swoje okulary wspomniała, że jest bardzo podekscytowana możliwościami urządzenia i nowym sposobem komunikacji z Alexą. Okulary Vuzix reprezentują przyszłość Alexy, którą Amazon przewidywał tworząc swoją sztuczną inteligencję. Niedawno zyskała ona możliwość rozmawiania z mikrofalówkami i pojazdami elektrycznymi. Teraz lista się wzbogaciła i wszystko wskazuje na to, że dalej będzie rosła.
Niestety, okulary Vizax mają wadę – cenę. Za przyjemność rozmowy z Alexą za pośrednictwem okularów (oprócz posiadania konta na Amazonie), trzeba zapłacić 1.000 dolarów. Szef Vuzix, Paul Traves, wie że jest to wysoka cena, ale liczy też, że do 2019 roku uda się obniżyć ich cenę do 500 dolarów. Cały czas jednak jest to niemała cena.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube