Natec Maxi Mouse Pad – Time Zone Map

Podkładka pod mysz z edukacyjnym akcentem

Więcej...

Rapoo 8200P

Klawiatura i mysz - zestaw dla każdego

Więcej...

Genesis Titan 660 Plus

Prosta obudowa o sporych możliwościach

Więcej...

Genesis Xenon 200

Mysz dla graczy

Więcej...

Natec Zebu

Prosty plecak na laptopa i coś jeszcze

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
2.57 mln domen z końcówką pl jest utrzymywanych w Polsce
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Gogle PSVR

Rynek konsol to cały czas potężny kawałek tortu w branży gier komputerowych. Liderem cały czas jest Sony, które może się pochwalić 70 milionami sprzedanych PS4, przy czym tylko do czerwca tego roku zanotowano 60 milionów konsol, które trafiły do rąk graczy. Oznacza to, że w niecałe pół roku pojawiło się 10 milionów nowych posiadaczy tego urządzenia. A PS4 to nie jedyny hit japończyków, ich nowa konsola PSVR w ciągu niecałego roku sięgnęła poziomu 2 milionów sprzedanych sztuk.

Co ciekawe, na wyniki sprzedaży tych konsol nie wpłynęło wprowdzenie przez Microsoft swoich nowych modeli Xbox One: S i podładowanego X. Ale sprzedaż dwóch milionów sztuk PSVR w ciagu niecałego roku jest dla wielu osób zaskoczeniem.
Do tej pory nikt tak naprawdę nie wiedział, jak skuteczne były zaprojektowane przez Sony goggle VR. Urządzenie zostało wprowadzone jako tania opcja pomiędzy uznawanymi za najlepsze systemami, takimi jak Oculus VR (400 USD) czy HTC Vive (600 USD) i znacznie tańszymi urządzeniami opartymi na smartfonach, takimi jak Google Daydream czy Samsung Gear VR. Tymczasem PSVR opiera się na PS4 i mocniejszej PS4 Plus. Już w czerwcu gogle VR Sony przełamały barierę miliona sprzedanych egzemplarzy.
Osiągnięty poziom sprzedaży oznacza, że prawie połowa rynku VR w trzecim kwartale tego roku należała do Sony. Oculus Rift może się pochwalić ok. 21% udziałem, a HTC tylko 16%. Sukces tkwi w liczbie i jakości gier dostępnych na urządzenie. Sony bije w tym konkurentów na głowę. Pytanie tylko czy uda się utrzymać taką dynamikę sprzedaży.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube