ZOTAC Zbox PI225 pico

Komputer kieszonkowy

Więcej...

PocketBook InkPad 3

Nowy czytnik PocketBoook

Więcej...

Philips 245C

Ultra cienki monitor

Więcej...

MyKronoz ZeFit 4HR

Wodoodporna opaska z dużymi możliwościami

Więcej...

Rapoo V210

Mała, sprytna mysz dla graczy

Więcej...

Ciekawe statystyki


Ogólna liczba rejestrowanych domen wzrosła o 11,8 miliona, rodzimy rynek domen z rozszerzeniem .pl nieprzerwanie się kurczy. Według najnowszego raportu NASK liczba nowych rejestracji z końcówką .pl - w ...
Domeny krajowe są popularne w europejskim biznesie. W krajach takich jak Niemcy, Włochy, Francja czy Rosja, liczba stron z adresem zawierającym oznaczenie danego kraju (odpowiednio .de, .it, .fr oraz .ru) urosła pod ...
W naszym kraju telefon komórkowy ma już 74% Polaków, czyli 28,4 miliona osób. Z kolei 6,6 miliona z nich gra w gry mobilne.
Obecnie gracze najchętniej  wykorzystują podczas gamingu komputery PC (ponad 80%), jednak badanie AVM pokazuje bardzo szybki rozwój i wzrost zainteresowania grami na urządzeniach mobilnych. 
Z raportu BSA Global Software Survey opublikowanego w 2014 roku wynika, że 51 proc. oprogramowania zainstalowanego w Polsce w poprzednim roku nie miało licencji, w porównaniu z 43 proc. w skali ...
Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku Rynek aplikacji i gier mobilnych w 2016 roku będzie wart 44,8 mld dolarów i ponad 80 mld w 2020 roku
Według najnowszych prognoz Newzoo, rynek gier i aplikacji mobilnych wygeneruje w 2016 roku przychód na poziomie 44,8 mld dolarów a w 2020 ponad 80 miliardów dolarów.
Obecnie, zgodnie ze statystykami podawanymi przez Newzoo, gry są rozrywką już dla przeszło 2,2 miliarda osób, które tylko w zeszłym roku wygenerowały przychód na poziomie 110 miliardów dolarów
Według danych przywoływanych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej przeciętny aktywny użytkownik w Polsce wysyła 83 SMS-y miesięcznie.

Kalendarz

Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Podziel się ze mną swoimi uwagami na temat mojego bloga, co Ci się podoba, co Ci się nie podoba, jakie recenzje chciałbyś tu zobaczyć itp.

Kliknij mnie

 

Xbox One X będzie obsługiwał monitory 1440p

Konsola Xbox One X

Im bliżej premiery Xbox One X, tym więcej informacji na temat nowej wersji konsoli Microsoftu pojawia się w sieci. Jedna z najnowszych, która na pewno spodoba się wielu graczom (a na pewno producentom monitorów), mówi o wsparciu rozdzielczości 4K.

Ta rozdzielczość będzie jednak natywna dla monitorów obsługujących tak szczegółowe obrazy. W przypadku podłączenia do monitora Full HD, gry będą renderowane do 4K po to, by potem zostały „zubożone” do rozdzielczości 1080p.
Oczywiście obsługa 4K to nie jedyne mocne strony urządzenia. Wyposażono je w 8-rdzeniowy procesor AMD taktowany zegarem 2.3GHz, który został zaprojektowany specjalnie dla tej konsoli. Ma on zapewnić lepsze działanie SI, bardziej realistyczne szczegóły i płynniejsze interakcje. Obsługa dużej rozdzielczości wymaga też dobrej pamięci graficznej. Microsoft zastosował tu 12GB GDDR5. Nie pozostanie to bez wpływu na ładowanie nowych obrazów – będzie szybsze. Zwłaszcza, że procesor graficzny ma wydajność 6 teraflopów. A to wszystko jest wspierane przez pamięć pozwalającą na przesyłanie danych z prędkością 326 GB/s.
To oczywiście informacje publikowane przez Microsoft. Jak te parametry sprawdzą się w praktyce dowiemy się za kilka dni, gdy szczęśliwi nabywcy będą dzielić się swoimi pierwszymi wrażeniami.

Znajdziesz mnie:

Sign in with Google+ Subscribe on YouTube